Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. januar 2023

Mer nettmobbing

mer nettmobbing ronald hm

PS.

Hvis dette min tidligere klassekamerat Ronal Lund (fra Berger skole og Svelvik ungdomsskole).

Så synes jeg at han leser johncons-blogg som fanden leser bibelen.

Han nevner ikke alt det som 'Sovjetstaten' gjør mot meg.

Jeg bodde egentlig i England.

Og der var det sånn at noen (muligens Ronald) fikk politiet til å swatte meg, noe sånt som 100 ganger.

Så å jobbe og sånt, i det kaoset, var ikke lett.

Og i Norge har det også bare vært tull (med urettmessige tvangsinnleggelser osv.).

Men enkelte mongoer, er muligens svartsjuke, fordi at jeg har jobbet som butikksjef, osv.

(Før dette tullet startet).

Og så driver de og terger meg, til den store gullmedaljen (foran hele verden) da.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Sånn her var hverdagen min i England (de siste par årene) og derfor måtte jeg rømme tilbake til Norge (hvor politiet lot seg lure enda mer av swattingen):



PS 3.

Her er mer om dette:



PS 4.

Jeg har også en pensjonsbeholdning-sak, som jeg blir nektet å få, av Nav (enda det vel er min rett, sånn som jeg har forstått det) så de nekter meg, å dra tilbake igjen, til utlandet, og jobbe med mine virksomheter (Posegodt og johncons-forlag) på nytt:

pensjonsholdning sak

https://johncons.net/pensjonsbeholdningsak.html

PS 5.

Jeg blir også nektet mine 'rotterace-papirer'.

Som butikksjef på Rimi Langhus, så vant jeg driftskonkurransen Rimi Gullårer (som hang høyt i kurs) i 2001.

Men det vil ingen innrømme nå.

Så jeg blir holdt undertrykket (må jeg si).

Mitt kryssord-program, som jeg lagde som NHI-student, i 1991/92, blir jeg nektet (av City Self-Storage og Høyskolen Kristiania) å få tilbake.

Det kunne jeg jo har jobba med.

Og jeg jobber med blogg, webdesign, skildringene (når jeg blir tulla med i butikkene osv.).

Men tror dere at mongoene bryr seg om det.

De er helt klart hatske, av en eller annen åndssvak grunn.

Kanskje de har voldtatt/misbrukt min lillesøster eller stesøster, på 80-tallet.

Eller noe i den duren.

Og så er de kanskje redd for meg, da.

(Hva vet jeg).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Det er også mulig, at 'bermen' på Berger, jobber for Jebsen-familien.

Min farmor Ågot jobbet som tjenestepike (sa hu selv ihvertfall) for Jebsen-familien, under krigen.

Og da hadde visst fabrikkdirektør Jebsen, bestilt en flaske sprit (fra polet i Drammen) på min farmors rasjoneringskort.

Sånn at min farmor ble mobba, av postmannen (eller noe lignende) som lurte på om hu skulle på fest.

Og så endte det med, at min farmor, tok med seg spritflaska, ned til sin bror Ola, som bodde Sand (et par kilometer unna).

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Ronald (eller hvem det er) er også destruktiv (må man vel si) på #london (hvor temaet er London, og ikke masse piss/nettmobbing, fra en 'hobby-svenske', som sa (i tredje/fjerde-klasse) at han vokste opp i Sverige, på 70-tallet):

london destruktriktiv

PS 8.

Hvis tidligere klassekamerater/kjente, vil chatte med meg, på irc.

Så kan de gå til #blablatemp.

Og når jeg se de.

Så får de voice (som det heter).

Og da kan de chatte.

(Istedet for å lage helvete.

På #usa og #london).

Og så kan jeg ta det derfra.

Og hvis de sier masse piss/nettmobbing (som Ronald/radovan) så må de regne med å bli hivd på hue og ræva ut.

(For å si det sånn).

Jeg har vært op på #quiz-show, i mange år.

Så jeg er vant til å hanskes med lømler på irc.

(Selv om vi på #quiz-show var et team.

Mens jeg nå må gjøre alt selv.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 9.

Nå bannet jeg Ronald (eller hvem det er) på tre forskjellige måter, men likevel så endret han ident/nick, sånn at han kom inn på kanalen igjen, så nå har jeg satt +m på #london, sånn at man nå må ha voice (som det kalles) for å chatte der:

tre forskjellige måter

PS 10.

Dette med City Self-Storage osv., det tar jeg jo med en advokat nå (ved navn Eian).

(Selv om hu ikke har svart enda.

Av en eller annen grunn).

Og så begynner han urokråka Ronald (eller hvem det er) å ta opp dette, på #london.

(Hvor temaet er London.

For å si det sånn).

Jeg har gått i samme klasse, som Ronald, i 6-7 år.

Men jeg har aldri vært hjemme hos Ronald (og hans eldre tvillingbrødre Arnt og Eirik).

Så Ronald er kanskje den av mine Berger-klassekamerater som jeg kjenner minst (selv om jeg har jobba sammen med hans eldre brødre (mest Arnt som visst har blitt homofil, og bor sammen med en mann nå) på CC Storkjøp, skoleåret 1988/89).

(Ved siden av Frode Vidar Holm, osv.

Og Stig Melling (selv om han hilste på meg en gang, på en skitur (som mine yngre søskenbarn Ove og Heidi dro meg med på en gang (på midten av 80-tallet) ved Blindvannet, på Berger)).

Og en del av jentene).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Det som Ronald (eller hvem det er) ikke forstår, om pensjonsbeholdning-saken.

Det er jo forklart, i perm-linken overfor.

Det kan da ikke være så vanskelig å forstå.

(Det som står på den nettsiden).

Hvis jeg møter Ronald i RL, så kommer jeg til å ta en alvorsprat med han, om dette 'idiot-anfallet' hans (må jeg si).

Makan.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 12.

Ronald sin storebror Arnt (som kjefta fælt på meg, en gang jeg var innom CC Storkjøp, etter at jeg hadde slutta der) har vært ute av skapet siden 1997 (men da jeg jobba sammen med Arnt (skoleåret 1988/89) så var det ingen som visste at Arnt var homo, for å si det sånn):

ute av skapet

PS 13.

Ronald var heller ikke klassens geni.

(For å si det sånn).

Han var en av de treigeste i klassen.

(Sånn som jeg husker det).

Så å diskutere rettighetssaker osv., med et olmt kjøtthue (for å overdrive litt kanskje, men ikke mye).

Det er jo ikke så veldig konstruktivt.

(For å si det sånn).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 14.

Her kan man se Ronald og de eldre homse-brødrene (som er tvillinger) som små:

ronald og homsebrødrene

PS 15.

Ronald har fått ny hårfarge siden jeg så han sist (på midten av 80-tallet):

ny hårfarge

PS 16.

Like etter at jeg flytta tilbake igjen til min far på Berger (fra min mor i Larvik) høsten 1979, så gjorde noen av mine klassekamerater (av en eller annen grunn) et poeng av, at Ronald hadde bodd i Sverige:

en eller annen grunn

PS 17.

De samme klassekameratene mine, gjorde også et poeng av (på cirka den samme tida) at Ronald hadde hatt sex med ei ung jente, i en skråning (på Øvre) på Bergeråsen.

En eller annen gang mellom 1977 og 1979/80.

(Må vel det ha vært da).

Da Ronald var 7-8 år gammel.

(Eller noe lignende).

Og da spurte jeg Ronald, om det var sant.

(For jeg hadde aldri hørt om noe lignende.

Må jeg si.

Men det er mulig at dette var noe ungene dreiv med i Sverige (hvor Ronald og de bodde noen måneder tidligere).

Hva vet jeg).

Og Ronald bekreftet at dette var sant.

(Husker jeg).

Ronald forklarte at dette var noe som hadde skjedd nede i en skråning.

(Sånn som jeg husker det).

Så kanskje det var min stesøster Christell (som var nøkkel-barn) som han lå med.

Eller om det kan ha vært Christell sin venninne Nina Monsen (som en gang sa til meg at hu hadde blitt voldtatt (drøye ti år før hu døde, rundt årtusenskiftet)).

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter