Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. januar 2023

Mer om labeler

Jeg har blogget litt om labeler/etiketter, de siste ukene.

Og jeg har tenkt det, at siden at det med etiketter har blitt mer kronglete.

(Muligens på grunn av at bloggen har blitt så stor.

Så får jeg ikke opp forslag-etiketter lenger (hvis etiketten begynner på en bokstav, som er et stykke bak i alfabetet).

For å si det sånn).

Men jeg har nå satt tilbake Blogger sin Navbar, øverst på bloggen.

Og der er det et bra søk.

Og på det søket, så kan man også velge, å få de nyeste bloggpostene først.

Så det er mulig at etiketter da blir litt overflødig.

For siden at det er mer kronglete med etiketter nå.

Så tar det mer tid.

Og jeg har mye annet jeg kunne ha brukt tida mi på (når det gjelder bloggen osv.).

(Som skildringer, mobilbilder, bøker og webdesign, osv.

For å si det sånn).

Så da blir det mer tid, til innhold.

Hvis jeg heller satser på å ha Navbar/søk (istedet for etiketter da).

Og så setter jeg heller den etikett-lista helt nederst på bloggen.

(Hadde jeg tenkt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter