Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 26. mai 2023

Det her er min tidligere kollega Knut Hauge, fra Matland/OBS Triaden. (Fra Akers Avis Groruddalen 27. juli 2001)



PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Knut Hauge og jeg jobba på samme skift (i et halvt år) på Matland/OBS Triaden.

(I kassa-avdelinga).

Og vi pleide å prate om mye rart, de ukene (annenhver uke) som vi hadde tidlig-skift.

(For da pleide det å være ganske stille, på Matland/OBS Triaden.

Må jeg si.

Ihvertfall på mandag til torsdag.

For hypermarkedet var delvis sponset av Lørenskog kommune (noe jeg har blogget om tidligere).

Og derfor var vi ofte for mange på jobb.

Må man vel si).

Men jeg kan ikke huske, at Knut Hauge nevnte Kredittkassen.

Hans samboer Lene (fra Rælingen) sa at de hadde blitt kjent, mens de gikk sammen på Danvik folkehøyskole i Drammen.

(Sånn som jeg husker det.

De studerte media-fag/radio-journalistikk.

Og de var veldig kritiske.

De pleide noen ganger å kjøre meg hjem etter jobb.

Og da hendte det at de skulle innom Lene sine foreldre (eller en butikk i Strømmen) først.

Og da hørte de/vi på Radio Nero (husker jeg).

Og Knut og Lene pleide å kritisere omtrent hvert ord de sa (i bilen).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Det var vel forresten sånn, at Knut Hauge var sivil-arbeider/militær-nekter.

(Mener jeg å huske).

Så det kan være at Kredittkassen-jobbinga var hans sivil-arbeider-jobb.

(Noe sånt).

For på den tida, så var det ikke så lett å slippe militæret.

(De fleste (eller ihvertfall ganske mange) måtte gjennom enten førstegangstjeneste eller sivilarbeider-tjeneste.

Sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter