Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. juli 2023

Jeg sendte en e-post til avXperten

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hva synes du om produktet fra avXperten?
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. juli 2023 kl. 13:46
Til: Poul Enevoldsen <info@avxperten.no>
Kopi: avXperten Faktura <kundeservice@avxperten.no>, Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, trip@scribd.com, info@article19.org, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post@arbeidstilsynet.no, ti@transparency.org
Hei,

denne hybel-vaskemaskinen bråkte fælt.

Jeg hadde en lignende hybel/camping-vaskemaskin i England.

Og de vaskemaskinene (det var sånn at jeg hadde to av disse etter hverandre, en fra Maplin og en fra Amazon eller noe lignende).

De bråkte ikke halvparten så mye engang.

(Sånn som jeg husker det).

Jeg har nå kjøpt meg en ordentlig vaskemaskin fra Komplett (en tysk, som var på tilbud, og som jeg kjøpte på avbetaling).

Og selv om den vaskemaskinen er litt kraftigere, enn de jeg har pleid å hatt.

Så bråker den likevel ikke så mye som Adler-hybel-vaskemaskinen.

(Vil jeg si).

Det har seinere vist seg (etter at jeg kjøpte Adler-vaskemaskinen) at min danskfødte mormor sin tremenning sin bestefar 'Orientaler-Davidsen' hadde møtt på Adler-slekten i Russland, når han var utkommandert dit, for å passe på at krigsfanger fra Østerrike-Ungarn hadde det greit, under første verdenskrig.

Og de gikk ikke greit sammen.

(Davidsen og Adler).

Og en ved navn Trip Adler, har tullet med min engelske arbeidssak (mot Bertelsmann Arvato sin Microsoft Scandinavian Product Activation-campaign) etter at jeg lastet opp disse dokumentene på hans nettsted Scribd.

Så jeg begynner å få litt nok av disse Adler-folka.

Jeg er selv i slekt med Cort Adeler (gjennom min mormors tante/moster, som var gift med Holger baron Adeler, som var Cort Adeler sin siste etterkommer i Norden.

Så jeg syntes at dette merket (Adler) var litt snodig.

Men det var den billigste jeg fant.

Og penger spart er penger tjent, som de sier.

Men denne hybel-vaskemaskinen kan jeg nok ikke selge videre (eller gi bort).

For den er for dårlig (på grunn av at den lager så mye støy).

(Må jeg si).

Så jeg burde fått halve beløpet tilbake (vil jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg syntes også at det blir litt 'homsete', når dere bruker fornavn sånn ('Kjære Erik').

Og så har dere bilde av en solarium-brun mannsperson (som gliser så mye som det går an) nederst i mailen.

Det er sånn at jeg lurte på om det var noe tull, da jeg fikk mailen.

(Husker jeg).

Det blir som noe 'Pride-greier' nesten, å handle fra dere da, må jeg si.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

PS 2.

Og det at man skal skrive produktanmeldelse og klage på nesten samme måte.

Det blir surr det og, må jeg si.

Så det blir sånn, at man lurer på om dette er en slags tulle-mail.

Må jeg si.

Skjerpings!


lør. 27. aug. 2022 kl. 09:00 skrev Poul Enevoldsen <info@avxperten.no>:
Kjære Erik

For 6 dager siden kjøpte du en vare hos avXperten: Vaskemaskin m/sentrifuge (3kg/1kg) 400/580W - Adler

Vil du bruke 60 sekunder på å skrive hva du synes om varen? (selve varen, ikke handelsopplevelsen eller leveringen)
Vurder varen her:


Produktanmeldelser hjelper andre kunder med å velge riktig vare. I produktomtalene kan du lese hva andre kunder synes om produktet.

PS: Hvis du har hatt problemer med produktet, handelsopplevelsen eller leveransen, er du velkommen til å svare på denne e-posten.

Jeg vil være veldig takknemlig hvis du vil hjelpe. Takk på forhånd!

Med vennlig hilsen
Poul Enevoldsen, kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter