Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. juli 2023

Nå fikk jeg en rar mail fra Blogger

 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Publiseringen av innlegget ditt med tittelen «Jeg sendte en e-post til Lowell» er opphevet
Blogger <no-reply@google.com> 13. juli 2023 kl. 13:19
Til: eribsskog@gmail.com

    Hei!

    Som du kanskje allerede vet, beskriver retningslinjene våre for brukere (https://blogger.com/go/contentpolicy) grensene for hva vi tillater og ikke tillater i Blogger. Innlegget ditt med tittelen «Jeg sendte en e-post til Lowell» ble rapportert til oss for gjennomgang. Vi har avgjort at det bryter retningslinjene våre, og vi har opphevet publiseringen av nettadressen http://johncons-mirror.blogspot.com/2023/07/jeg-sendte-en-e-post-til-lowell.html, slik at den er utilgjengelig for blogglesere.

    Hvorfor ble publiseringen av blogginnlegget opphevet?
    Innholdet ditt har brutt retningslinjene våre om personlig og konfidensiell informasjon. Gå til siden med retningslinjene våre for brukere, som du finner en link til i denne e-posten, for å finne ut mer.

    Hvis du ønsker å publisere innlegget på nytt, må du oppdatere innholdet slik at det overholder retningslinjene for brukere av Blogger. Når innholdet er oppdatert, kan du publisere det på nytt på (Sladdet av johncons-blogg). Dette utløser en gjennomgang av innlegget.

    Du finner mer informasjon i følgende ressurser:

    Vilkår for bruk: https://www.blogger.com/go/terms
    Retningslinjer for brukere av Blogger: https://blogger.com/go/contentpolicy

    Vennlig hilsen

    Blogger-teamet

PS.

Denne mailen dukka opp, i samme sekund, som jeg publiserte bloggposten.

Så det virker som, at Blogger, har en slags 'sensur-bot', som slo til, mot min bloggpost.

Det stod et kontonummer i mailen.

Og det har kanskje trigget en Blogger/Google-bot.

Hm.

Jeg leste i reglene (i linken overfor).

Og det er visst ikke lov å publisere folk sine kontonumre.

Men dette var snakk om Nav sitt kontonummer.

(Som Lowell hadde sendt noen penger til feilaktig.

For å si det sånn).

Så dette blir som noe tull.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Mer om at Google/Blogger driver med et eller annet rart på bloggen min:



PS 3.

Og nå har visst Blogger gjenopprettet bloggposten (uten at jeg har fått klagd ennå):



PS 4.

Nå tagget jeg bloggposten, og da skjedde det samme igjen:



PS 5.

Og så ble bloggposten plutselig gjenopprettet igjen (for andre gang):

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter