Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: The Billetto Organiser Experience
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 07:27
Til: Billetto Support <support@billetto.co.uk>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 3. aug. 2022 kl. 15:47 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Team Billetto (Billetto)
3. aug. 2022, 15:47 CEST
Hej Erik,
Vi har besvarat alla dina tidigare mail.
Kontot och informationen ärendet gäller, är borttagen.
Önskar dig allt gott
Med vänliga hälsningar / Best Regards
Bengta
Customer Relations Manager
Billetto Sverige & Norge
Erik Ribsskog
30. jul. 2022, 07:00 CEST
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #179481 "Re: Re: Klage/Fwd: The Bill..."
Hei,
i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 15. feb. 2022 kl. 15:41 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
Denne e-posten er en tjeneste fra Billetto.