Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. juli 2023 kl. 06:33
Til: Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tor. 21. juli 2022 kl. 13:10 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik
Ettersom jeg forstår så har du ikke fått varer fra Fyrklovern.
Vi kan dessverre ikke hjelpe deg.
Vi ønsker deg en riktig fin dag videre
Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn
Tlf 67 20 63 50
Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no
søn. 17. jul. 2022 kl. 20:36 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,
jeg har blant annet sendt dere en mail, i september 2020.
Hvor jeg ba dere om å informere meg om, hvem som hadde bestilt varer fra dere, i mitt navn.
Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 12. jan. 2022 kl. 08:43 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik
Du har sendt mail til feil firma. Dette har vi ikke kjennskap til.
Vi ønsker deg et riktig godt nyttår
Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn
Tlf 67 20 63 50
Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no
tir. 4. jan. 2022 kl. 16:09 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,
ettersom jeg har skjønt, (jeg søkte litt på nettet siden at jeg fikk den aktuelle svindel-regningen), så har dere samme adresse, (Ångbåtsbron 1), som Girl IT/Stabenfelt/Cydonia, i Malmø.
Så det er vel sånn, at dere har samme eier.
Hvis ikke så kan dere kanskje be de om å skjerpe seg, (hvis dere møter dem i heisen/trappeoppgangen, for eksempel).
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 23. sep. 2021 kl. 08:10 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik.
Denne mailen har du sendt til feil firma.
Vi er Fyrklövern.
Vi ønsker deg en fin dag videre!
Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien 25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn
Tlf 67 20 63 50
Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no
tor. 23. sep. 2021 kl. 01:04 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,
jeg viser til Deres betalingspåminnelse, uten dato.
(Se vedlegg).
Dette er det ikke jeg som har bestilt.
Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Så det er nok det som har skjedd her også.
Jeg sender all dritten tilbake, så dette skal dere ha fått i retur.
Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen.
Skjerpings!
Erik Ribsskog