Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. mars 2008

Grandiosa XXIV. / Krig i Norge 66. (In Norwegian).

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: info-no@wikimedia.org
Date: Thu, 20 Mar 2008 03:26:10 +0000
Subject: Klage på bruker.

Hei,

jeg må nesten klage på bruker Bombadil også.

Han går langt over streken for personkarakterestikker:

'Johncons, jeg har "kjent" deg på nett i mange mange år. Må si at denne
fikseringa di omkring ingrediensene i Grandiosa, og alt det negative den har
medført for deg, gjør meg oppriktig trist. Håper du klarer å innse at
wikipedia ikke er stedet å kjempe den kampen du dessverre føler at du må
kjempe. Skulle ønske du klarte å bruke energien din på noe positivt istedet!
bombadil <http://no.wikipedia.org/wiki/Bruker:Bombadil> 20. mar 2008 kl.
01:00 (CET)'.

Han sier han kjenner meg fra nett osv. Men jeg kan ikke si at vi kjenner
hverandre. Det jeg eneste jeg vet om han, er at han pleide å spørre veldig
vanskelige
Tolkien spørsmål på #quiz-show, på ef-net, på 90-tallet.

Så jeg synes egentlig ikke han kan påberope å kjenne meg.

Og det andre han han skriver, det er helt bak mål og på jordet, så sånn
personangrep og karakterestikker, det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Tinget&diff=3498431&oldid=3498397

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter