Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. mars 2008

Norsk Wikipedia VII. (In Norwegian).

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: info-no@wikipedia.org Wikipedia Info Team
Date: Thu, 20 Mar 2008 14:09:55 +0000
Subject: Re: [Ticket#2008032010013955] Fwd: Klage på utestengelse.

Hei,

det virker som om dere er en gjeng med hjernevaska idioter hele gjengen.

Så dere får ha lykke til med det pisset deres.

Hadet bra!

Mvh.

Erik Ribsskog


On 3/20/08, Wikipedia Info Team wrote:
>
> Hei, Erik Ribsskog, og takk for din e-post.
> "Erik Ribsskog" skrev:
>
> > Hei,
> >
> > denne havnet visst hos dansk Wikipedia, så jeg prøver å sende denne på
> nytt.
> >
> > Forhåpentligvis til riktig e-post adresse denne gangen.
> >
> > Håper dette er i orden!
> >
> > Med vennlig hilsen
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > ---------- Forwarded message ----------
> > From: Erik Ribsskog
> > Date: Mar 20, 2008 4:42 AM
> > Subject: Klage på utestengelse.
> > To: info@wikimedia.org
> >
> >
> > En administrator har sperret brukernavnet mitt, Johncons, enda jeg ikke
> > egentlig kan si at jeg har gjort noe galt.
> >
> > Han sier at jeg ikke viser vilje til å samarbeide, men det er feil, jeg
> har
> > vært med på å samarbeide hele tiden.
> >
> > Men jeg bare reagerer på ting jeg oppfatter som trussler og
> personangrep.
> >
> > Og hvis man skal bli sperret ute fra Wikipedia, fordi man reagerer på
> > trussler og personangrep, så vil jo det si
> > at Wikipedia er slags frisone for trussler og personangrep.
> >
> > Og det synes jeg er rart, at man ikke skal få lov til å ta opp sånne
> > problemer, uten å bli kastet ut fra Wikipedia.
> >
> > Så det ville jeg gjerne si fra om, at det synes jeg var merkelig.
> >
> > Men dere får ha takk for samarbeidet, og lykke til videre da, så håper
> jeg
> > at man finner en måte å løse problemene
> > med mobbing hos dere, for jeg synes jeg dere burde ta en kikk på.
> >
> > Med vennlig hilsen
> >
> > Erik Ribsskog
> >
>
> Wikipedia er ikke en «frisone for trusler og personangrep», snarere tvert
> imot; vi har en meget lav terskel for den slags ting, og folk blir
> utestengt
> med en gang dersom de bruker slike metoder. Dessverre virker det som om du
> har
> en mye lavere terskel enn det så å si alle andre har for hva du oppfatter
> som
> trusler og personangrep. Det er trist, men det er ikke noe vi kan gjøre
> noe
> med.
>
>
> Med vennlig hilsen,
> Jon Harald Søby
>
> --
> Wikipedia - http://no.wikipedia.org
> --
> NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses
> ikke
> som offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell
> korrespondanse kan du kontakte sideoperatørene på
> .
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter