Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 20. mars 2008

Norsk Wikipedia VI. (In Norwegian).

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: info-no@wikipedia.org Wikipedia Info Team
Date: Thu, 20 Mar 2008 14:08:50 +0000
Subject: Re: [Ticket#2008032010002903] Klage på bruker.

Hei,

nei hvis jævla Wikipedia aksepterer trakassering og mobbing så kan de gå å
knulle seg i ræva.

Faens fitter.

Mvh.

Erik Ribsskog


On 3/20/08, Wikipedia Info Team wrote:
>
> Hei, Erik Ribsskog, og takk for din e-post.
> "Erik Ribsskog" skrev:
>
> > Hei,
> >
> > jeg må nesten klage på bruker Bombadil også.
> >
> > Han går langt over streken for personkarakterestikker:
> >
> > 'Johncons, jeg har "kjent" deg på nett i mange mange år. Må si at denne
> > fikseringa di omkring ingrediensene i Grandiosa, og alt det negative den
> har
> > medført for deg, gjør meg oppriktig trist. Håper du klarer å innse at
> > wikipedia ikke er stedet å kjempe den kampen du dessverre føler at du må
> > kjempe. Skulle ønske du klarte å bruke energien din på noe positivt
> istedet!
> > bombadil 20. mar 2008 kl.
> > 01:00 (CET)'.
> >
> > Han sier han kjenner meg fra nett osv. Men jeg kan ikke si at vi kjenner
> > hverandre. Det jeg eneste jeg vet om han, er at han pleide å spørre
> veldig
> > vanskelige
> > Tolkien spørsmål på #quiz-show, på ef-net, på 90-tallet.
> >
> > Så jeg synes egentlig ikke han kan påberope å kjenne meg.
> >
> > Og det andre han han skriver, det er helt bak mål og på jordet, så sånn
> > personangrep og karakterestikker, det vil jeg gjerne ha meg frabedt.
> >
> > Med vennlig hilsen
> >
> > Erik Ribsskog
> >
>
> Om han kjenner deg eller ikke har vi ingenting med. Og hans andre
> karakteristikker kan ikke beskrives som «bak mål og på jordet», men som
> ganske
> korrekte og treffende. Dersom du ikke skjerper deg tror jeg det er liten
> sjanse for at du vil kunne fortsette å bidra på norsk Wikipedia,
> dessverre.
>
>
>
> Med vennlig hilsen,
> Jon Harald Søby
>
> --
> Wikipedia - http://no.wikipedia.org
> --
> NB: Alle e-post til denne adressa besvares av frivillige, og svar anses
> ikke
> som offisielle uttalelser fra Wikimedia Foundation. For offisiell
> korrespondanse kan du kontakte sideoperatørene på
> .
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter