Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. november 2008

Anmeldelse av søsteren min, Pia Charlotte Ribsskog, for barnedrap. (In Norwegian).




Google Mail - Anmeldelse av søsteren min, Pia Charlotte Ribsskog, for barnedrap.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av søsteren min, Pia Charlotte Ribsskog, for barnedrap.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 4, 2008 at 1:00 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,



nå har jeg anmeldt faren min, Arne Mogan Olsen, for telefonsjikane.



Og jeg er også i en prosess, med å få tak i advokat, gjennom fri

rettshjelpsordningen, for å anmelde

faren min, for omsorgssvikt, siden han lot meg bo alene, på

Bergeråsen, i Leirfaret 4 B, og Hellinga

7 B, fra jeg var ni år, i 1980.



Etter å ha pratet med en som heter Johansen hos dere, som anbefalte

meg, å kontakte Fylkesmannen,

for å søke om fri rettshjelp, for å få advokat, i forbindelse med den

anmeldelsen om omsorgssvikt da.



Faren min, bodde jo i Havnehagen, sammen med dama si, Haldis Humblen,

hennes datter Christell Humblen,

hennes sønner Viggo og Jan Snoghøj, og min søster, Pia Ribsskog.



Jeg kom til å tenke på en gang, rundt 1987 eller noe, da Christell og

Pia, var på besøk hos meg,

i Leirfaret.



Da nevnte Christell, at Pia hadde hatt en abort, og nesten blødd

ihjel, i Havnehagen der.



Pia og Christell og Jan, nevnte også, da vi var i Kristiansand, i 89,

at faren min hadde misbrukt Pia, som lita

jente.



Så jeg lurer på om det misbruket kan ha fortsatt i Havnehagen, også seinere.



Nå kutta jo jeg ut faren min, etter at Pia og Christell og Jan,

fortalte om dette med misbruket hans av Pia.



Og jeg har bare hatt kontakt med faren min et fåtall ganger, siden dette.



Så derfor var det jeg anmeldte han for telefonsjikane, da han ringte

20 ganger, på tre uker, for noen uker siden.



For vi har jo nesten ikke hatt kontakt, de siste 20 årene.



Og før det, så lot han meg jo bo ti år alene, på Bergeråsen.



Så jeg mistenker også, at Christell kan ha blitt lurt av Pia, og at

det egentlig kan ha vært noe barnefødsel Pia

hadde.



Jeg hadde ikke så mye kontakt med dem, på den her tida, for jeg bodde

jo aleine i Leirfaret, og hadde mest

kontakt med farmora mi, Ågot Mogan Olsen, som bodde på Sand.



Så det kan godt være at det ligger noe barnedrap og/eller incest, bak

den her aborten, eller 'aborten', som

Christell prata om.



Så jeg tror det kan ha vært mye rart som har foregått nede i det huset

til Haldis i Havnehagen.



Så derfor bestemte jeg meg for å anmelde dette.



Søstra mi, sa også, for noen år siden, at han Viggo Snoghøj, som også

bodde i det huset, at han nå var en slags

gigolo, for en dame, i USA.



Og ei venninne av Christell, som het Nina Monsen, som også bodde, mer

eller mindre, i det huset, på begynnelsen

av 80-tallet.



For hun bodde egentlig hos onkelen sin, så da tok Haldis seg av henne,

i noen år da, for senere, virker det som,

å skyve henne fra seg.



Hun tok selvmord, på Bergeråsen, på slutten av 90-tallet, fikk jeg

høre, igjen fra søstra mi, Pia Ribsskog.



Så disse her, Haldis og faren min, og Jan og de.



De er ikke så omsorgspersoner, noen av dem.



Så derfor lurer jeg på hva som kan ligge bak det her, med den aborten

eller 'aborten', til Pia, og det selvmordet

til Nina Monsen, og det her gigolo-greiene til Viggo Snoghøj.



Så da ville jeg gjerne si fra om det jeg visste om det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter