Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. november 2008

Flashback til 80-tallet. (In Norwegian).

Nå tenkte jeg på det jeg skrev på bloggen igår.

Om den gangen Pia og Christell var oppe hos meg, i Leirfaret, i 87 eller 88, eller noe.

Da var vel jeg ca. 17-18 år.

Og Pia og Christell ca. 16 år kanskje.

Noe sånt.

Christell prata da, i leiligheten min, som jeg bodde i aleine, i Leirfaret, om at søstra mi hadde hatt en abort, og nesten blødd ihjel, i huset til Haldis, hvor de bodde, i Havnehagen.

Så sånn var det.

Men jeg vet fra søstra mi litt, hvordan hu prater.

Jeg tror hu er sånn, at hvis hu sier at noen har vært slemme mot en jente.

Så betyr det at dem har voldtatt henne, eller noe sånt.

Så det er sånn damer prater, har jeg inntrykk av.

Så hvis Christell da sier abort, så er jeg redd for at det kan være noe barnefødsel, som hun egentlig mener.

Så spørsmålet mitt da, er hvor er egentlig barnet?

Pia har ikke noen sønn eller datter, som ble født på 80-tallet.

Det her må ha vært i 1986 eller 87, eller noe sånt noe.

Hun har en sønn, som ble født på 90-tallet, nesten ti år seinere, men som ikke har noen storesøster eller storebror.

Ikke som jeg har hørt om i hvertfall.

Og Pia bodde jo hos meg på Ellingsrudåsen, på rommet mitt til og med, da hun var hjemløs i Oslo.

Og også et halvt år på Bergeråsen, i 1989, altså et år eller to etter det her.

Så jeg tror jeg ville visst det, hvis Daniel hadde hatt en storesøster eller storebror.

Nå er jo Pia ganske følelseskald, og kynisk og egoistisk, vil jeg si, etter å ha tenkt mer gjennom hvordan hun er.

Hun mangler også litt empati, tror jeg.

Hun bare skriker og hyler til Daniel, og klarer ikke å prate på en normal måte for eksempel.

Hun er sånn at hun er sjefen som sjefer, og ikke noe medmenneske for menneskene hun omgir seg med.

Noe sånt.

Uten at jeg er noe ekspert på sånt.

Men det er mitt inntrykk da.

Men men.

Så hvor de har gjort av det barnet, det vet ikke jeg.

Det virker kanskje litt slemt å anmelde søsteren sin for barnedrap.

Og jeg tror kanskje foreldelsesfristen, kan ha gått ut.

Men jeg tror det er noe galt som har foregått nede i det huset til Haldis, i Havnehagen.

Om dem har drivi med incest, eller noe, og det kanskje er fatterns barn.

Pia og Christell sa jo, i 89, i Kristiansand, at fattern hadde misbrukt henne som lita jente.

Så kanskje dette har fortsatt opp gjennom årene, i Havnehagen også, og at det er derfor Pia fødte et barn, som nå er sporløst forsvunnet, på 80-tallet en gang.

Dette er nok et mysterium og kanskje også et mordmysterium, vil jeg si.

Så dette tror jeg nok er en sak for politiet.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter