Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. november 2008

Flashback til 2006. (In Norwegian).

Nå fikk jeg flashback til 2006, da jeg jobba på Arvatos Microsoft-aktivering, her i Liverpool.

Da kontakta søstra mi meg, angående noe arv, fra onkelen til fattern.

50.000, eller noe.

Som jeg brukte til depositum, for å leie ny leilighet osv.

Hvor jeg bor enda.

Og jeg kjøpte en del ting til huset osv., for jeg hadde jo ingen ting da jeg dro til England.

Jeg hadde jo bare klærna jeg gikk med.

Så sånn var det.

Videre da.

Jo, da prata jeg med fattern, angående det her da.

Jeg prata ikke så ofte med han, men han sendte noe brev osv.

Han sa at naboen til Solveig, fra Holmen i Oslo, hun telegrafisten på Scandinavian Star, (som var Haldis' venninne), han naboen hennes, kjente Bill Gates.

Og at Bill Gates pleide å dra på besøk der.

Det vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om.

Det kan nok være røverhistorie, for å få meg til å virke dum og det.

Hva vet jeg.

Noe er det.

Men jeg hørte en sånn tone i stemmen hans, da han spurte om hvorfor jeg dro til England.

Som om det var for å komme unna han, og familien.

Sånn tolka jeg måten han spurte om hvorfor jeg dro til England på.

Bare noe jeg kom på nå.

Dette var vel på slutten av 2005, eller på begynnelsen av 2006.

Noe sånt.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter