Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. desember 2010

Her er en annen e-post, som jeg fikk fra Assange og Wikileaks, tidligere iår, men som jeg vel ikke publiserte da, i motsetning til den andre e-posten




Gmail - US Intelligence planned to destroy WikiLeaks










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




US Intelligence planned to destroy WikiLeaks











Julian Assange)
<editor@wikileaks.org>



Mon, Mar 15, 2010 at 1:57 PM




To:
eribsskog@gmail.com








FYI: US Intelligence planned to destroy WikiLeaks



http://wikileaks.org/#us-intel-wikileaks



This document is a classifed (SECRET/NOFORN) 32 page U.S.

counterintelligence investigation into WikiLeaks. ``The possibility

that current employees or moles within DoD or elsewhere in the U.S.

government are providing sensitive or classified information to

Wikileaks.org cannot be ruled out''. It concocts a plan to fatally

marginalize the organization. Since WikiLeaks uses ``trust as a

center of gravity by protecting the anonymity and identity of the

insiders, leakers or whisteblowers'', the report recommends ``The

identification, exposure, termination of employment, criminal

prosecution, legal action against current or former insiders,

leakers, or whistlblowers could potentially damage or destroy this

center of gravity and deter others considering similar actions from

using the Wikileaks.org Web site''. [As two years have passed since

the date of the report, with no WikiLeaks' source exposed, it appears

that this plan was ineffective]. As an odd justificaton for the

plan, the report claims that ``Several foreign countries including

China, Israel, North Kora, Russia, Vietnam, and Zimbabwe have

denounced or blocked access to the Wikileaks.org website''. The

report provides further justification by enumerating embarrassing

stories broken by WikiLeaks---U.S. equipment expenditure in Iraq,

probable U.S. violations of the Cemical Warfare Convention Treaty

in Iraq, the battle over the Iraqi town of Fallujah and human rights

violations at Guantanmo Bay...



Julian Assange

Editor

WikiLeaks

http://wikileaks.org/







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter