Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 18. desember 2010

Jeg sendte en klage på Bjørn Kolby, i LO, til lederen av LO




Gmail - Klage på Bjørn Kolby










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Bjørn Kolby











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Dec 18, 2010 at 7:02 AM




To:
roar.flathen@lo.no






Og da vi skulle på LO-møte, i Storgata, så var dette noe Lene fra Rælingen, og Knut Hauge vel, mannen bak Mille i Pondus, fra Vestlandet, hadde organisert.

Jeg ble bare dratt med på det.

Vi var vel kanskje cirka 20 stykker fra OBS Triaden, som dro dit.


Mest folk fra kassa, tror jeg.

(Jeg jobba et år heltid i kassa, i et friår fra studier, for å spare opp penger til NHI, og deltid året etter, når jeg studerte igjen).

Men da vi kom til Oslo, så var det jeg som måtte finne veien, siden jeg bodde i Oslo.


Mens de fra Rælingen og Haugesund og Blystadlia osv., de bare fulgte etter meg.

Men jeg måtte spørre for å finne fram til kontoret deres i Storgata, for det visste jeg ikke hvor var.

Men da husker jeg at hu Marit, fra Blystadlia vel, sa at 'vi følger etter Erik vi', når ingen fant veien.


Så jeg er på en måte en slags LO-sjef jeg og, når det gjelder å finne veien til LO, så jeg trenger ikke å betale kontigent jeg da, mener jeg, for å fleipe litt.

Men men.

Bare noe jeg huska nå.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/12/18
Subject: Klage på Bjørn Kolby
To: "roar.flathen@lo.no" <roar.flathen@lo.no>


Hei,


jeg har sent om en rekke arbeidssaker, som jeg har mot Rimi, med flere, til Bjørn Kolby, men han svarer ikke.

Jeg var på LO-møte, hos dere, i Storgata, med en gjeng fra OBS Triaden, rundt 1991.


Jeg innrømmer at jeg ikke var medlem av LO, da jeg jobba i Rimi, men jeg ble heller ikke forsøkt vervet, av butikksjef Elisabeth Falkenberg og kollega Wenche Berntsen, på Rimi Nylænde.

De ville nok 'klikka' tror jeg, hvis jeg hadde meldt meg inn i LO, for de, (ihvertfall Falkenberg vel, (som er samboer med Liv Undheim, som er leder eller nestleder i LO-forbundet Industri-Energi), var vel feminister, tror jeg.


(Magne Winnem, (en butikksjef i Rimi, som jeg kjente fra siste året fra Gjerde VGS., i Drammen), sa også at Elisabeth Falkenberg og ei butikksjef fra Rimi Askergata, som het Betina vel, var i 'mafian').


Jeg ønsker derfor å klage på dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog











PS.

Og en av grunnene, til at jeg var ganske kjent, i Oslo sentrum.

Det var fordi, at da jeg studerte på NHI, (på slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet), så hadde de eksamener, på mange forskjellige steder, i Oslo sentrum.

Blant annet oppe på Øvre Grunerløkka, like ved der hu Siri Rognli Olsen bor/bodde, (som jeg har skrevet om på bloggen).

Og også i LO-bygningene på Youngstorget, pleide NHI å ha eksamener.

Faktisk i det samme bygget vel, som Rimi hadde julebord, det året jeg var butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001, hvis jeg ikke tar helt feil.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter