Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. mai 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[SINC #175976] Fw: Re: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920 {347570} [] {348463}
Erik Ribsskog 3. mai 2020 kl. 09:44
Til: abuse@globalconnect.no
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Hei,

jeg tror det er bedre at noen forretningsfolk som daglig leder tar dette, og ikke noen sikkerhets-nerder/'reserve-politi', som ikke er vant til å med kunder å gjøre.

Dette er for dårlig.

Jeg har gått handel og kontor.

Og jeg har også jobbet som butikksjef, mm.

Og hvis man bruker sikkerhetsavdelingen som virksomheten sitt ansikt utad, så er det useriøst, vil jeg si.

Skjerpings.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.

Og at dere forteller hva dere akter å foreta dere, for at noe lignende ikke skal skje igjen, med andre kunder.

Og jeg ønsker også en økonomisk erstatning, for den 'work-load', som dere hiver over på meg, med dette tullet.

Erik Ribsskog


tor. 23. apr. 2020 kl. 13:47 skrev Dag Philip Lango Thorbjørnsen via RT :
Hei Erik,

Denne saken har kommet til oss på Abuse/Sikkerhet.

Vi har ingen opplysningsplikter vedrørende våre interne sikkerhetsrutiner.
Angående ID-Tyveri av personalia, kan vi kun anbefale at dette politianmeldes omgående, for å forhindre videre missbruk av din identitet.

Det vi dog kan informere om, er at våre rutiner for bestilling av nye samband/kundeforhold er i henhold til veiledninger og retningslinjer fra myndighetene.

MVh
Dag Philip Lango Thorbjørnsen
GlobalConnect SOC


On Thu Apr 23 10:29:03 2020, support@homenet.no wrote:

Transfer to Skillset
Date: torsdag 23. april 2020 09:23:59

Created by Agent: Bekkelund, Tor Asbjørn

Callback Status: Contact Transferred

Automated Text:
Action: Contact transferred to another Skillset.
Original Skillset: EM_Privat_Teknisk
Target Skillset: EM_Privat_Teknisk


EMail from Customer
Date: torsdag 23. april 2020 08:33:11

From: eribsskog@gmail.com
To: Homenet Support
Cc: juridisk ; "Post (Medietilsynet)"

Subject: Re: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920 {347570}

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 21. apr. 2020 kl. 11:50 skrev Homenet Support :
Hei, Erik Ribsskog.

Det er sterkt beklagelig dersom noen har bestilt i ditt navn. Bestillingen er mottatt via bestillingsskjema på vår hjemmeside.

Vi har bedt vår abonnementsavdeling om å annullere bestillingen slik at det ikke foreligger noen aktiv bestilling på deg. Dersom du ønsker å melde fra om identitetstyveri må det poltianmeldes.

Med ønsker om en fin dag fra oss i HomeNet.

Vennlig hilsen
Tor Asbjørn
--
HomeNet

Original Message:
From:


eribsskog@gmail.com
Sent:

tirsdag 21. april 2020 03:56:44
To:

juridisk
Cc:

support@homenet.no
Subject:

Klage/Fwd: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 19. apr. 2020 kl. 11:26
Subject: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920
To:



Ordrebekreftelse
Takk for din bestilling av WiFi@home Premium 4920.

Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken klar for henting i løpet av 3 - 7 arbeidsdager.

Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.

Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.

Kundedetaljer

Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

E-post: eribsskog@gmail.com
Mobil: 48621954
Kundenummer: 255129

Abonnement: WiFi@home Premium 4920
Etablering: 990,-
Månedpris: 49,-

Skjema for angrerett finner du her.



Kontakt oss | Homenet.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter