[SINC #175976] Fw: Re: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920 {347570} [
Erik Ribsskog
Til: abuse@globalconnect.no
Kopi: juridisk
Hei,
jeg tror det er bedre at noen forretningsfolk som daglig leder tar dette, og ikke noen sikkerhets-nerder/'reserve-politi', som ikke er vant til å med kunder å gjøre.
Dette er for dårlig.
Jeg har gått handel og kontor.
Og jeg har også jobbet som butikksjef, mm.
Og hvis man bruker sikkerhetsavdelingen som virksomheten sitt ansikt utad, så er det useriøst, vil jeg si.
Skjerpings.
Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem som har bestilt denne dritten i mitt navn.
Og at dere forteller hva dere akter å foreta dere, for at noe lignende ikke skal skje igjen, med andre kunder.
Og jeg ønsker også en økonomisk erstatning, for den 'work-load', som dere hiver over på meg, med dette tullet.
Erik Ribsskog
tor. 23. apr. 2020 kl. 13:47 skrev Dag Philip Lango Thorbjørnsen via RT
Hei Erik,
Denne saken har kommet til oss på Abuse/Sikkerhet.
Vi har ingen opplysningsplikter vedrørende våre interne sikkerhetsrutiner.
Angående ID-Tyveri av personalia, kan vi kun anbefale at dette politianmeldes omgående, for å forhindre videre missbruk av din identitet.
Det vi dog kan informere om, er at våre rutiner for bestilling av nye samband/kundeforhold er i henhold til veiledninger og retningslinjer fra myndighetene.
MVh
Dag Philip Lango Thorbjørnsen
GlobalConnect SOC
On Thu Apr 23 10:29:03 2020, support@homenet.no wrote:
Transfer to Skillset
Date: torsdag 23. april 2020 09:23:59
Created by Agent: Bekkelund, Tor Asbjørn
Callback Status: Contact Transferred
Automated Text:
Action: Contact transferred to another Skillset.
Original Skillset: EM_Privat_Teknisk
Target Skillset: EM_Privat_Teknisk
EMail from Customer
Date: torsdag 23. april 2020 08:33:11
From: eribsskog@gmail.com
To: Homenet Support
Cc: juridisk
Subject: Re: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920 {347570}
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 21. apr. 2020 kl. 11:50 skrev Homenet Support
Hei, Erik Ribsskog.
Det er sterkt beklagelig dersom noen har bestilt i ditt navn. Bestillingen er mottatt via bestillingsskjema på vår hjemmeside.
Vi har bedt vår abonnementsavdeling om å annullere bestillingen slik at det ikke foreligger noen aktiv bestilling på deg. Dersom du ønsker å melde fra om identitetstyveri må det poltianmeldes.
Med ønsker om en fin dag fra oss i HomeNet.
Vennlig hilsen
Tor Asbjørn
--
HomeNet
Original Message:
From:
eribsskog@gmail.com
Sent:
tirsdag 21. april 2020 03:56:44
To:
juridisk
Cc:
support@homenet.no
Subject:
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: søn. 19. apr. 2020 kl. 11:26
Subject: Ordrebekreftelse WiFi@home Premium 4920
To:
Ordrebekreftelse
Takk for din bestilling av WiFi@home Premium 4920.
Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken klar for henting i løpet av 3 - 7 arbeidsdager.
Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.
Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.
Kundedetaljer
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post: eribsskog@gmail.com
Mobil: 48621954
Kundenummer: 255129
Abonnement: WiFi@home Premium 4920
Etablering: 990,-
Månedpris: 49,-
Skjema for angrerett finner du her.
Kontakt oss | Homenet.no