Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. mai 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog 3. mai 2020 kl. 08:30
Til: Leder Sentralstyret
Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet , juridisk
Hei,

det er noen jævelunger som bestiller all mulig dritt, i mitt navn, på nettet.

Så det er ikke bare et brev, (eller mail), som jeg har fått, (for å si det sånn).

Og folk har også normalt en del uker, på seg, på å svare på brev, (har jeg lært om, på handel og kontor).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og også at dere forteller meg, hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at lignende tull skjer, med meg og andre borgere, i fremtiden.

Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 19:29 skrev Leder Sentralstyret :
Hei.

Vi sender ut krav om medlemskontigent til dei som melder seg inn hos oss. At noen misbruker ditt navn og adresse er svært beklagelig. Du skal allerede mottatt et velkomstbrev + litt informasjon om LUPE og profileringsartikkler. Så vi stiller oss svært undrende til at du ikkje tok kontakt med oss før du mottok kravet om kontingent. Har noen misbrukt ditt navn og adresse, så er dette beklagelig, men du har også et ansvar å gi oss tilbakemelding om at dette er feil, når du mottok velkomstbrevet fra oss.



MVH

Harald M Kvame Hansen

Forbundsleder

leder@lupeorg.no






Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 24. april 2020 17:47
Til: Sekretær Sentralstyret
Kopi: post@inkassoklagenemnda.no; Politikk Høyre ; sande.vgs ; Akademikerforbundet
Emne: Klage



Hei,

jeg har fått et slags fornærmende tullebrev/faktura fra dere, (med tulle-navn), virker det som.



(Se vedlegg).

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Det er visst noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Her har rutinene deres sviktet, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter