Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. mai 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Medlem i Bestselgerklubben - ordre: CO11601181
Erik Ribsskog 3. mai 2020 kl. 08:19
Til: Kundeservice Tanum Bokklubber
Kopi: juridisk
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 24. apr. 2020 kl. 20:43 skrev Kundeservice Tanum Bokklubber :
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Lise (Tanum Bokklubber)

24. apr., 20:43 CEST

Takk for din henvendelse.

Hei,

Ser her at du ble innmeldt i fire av våre klubber via en annonse på nett den 14.04.2020. Hvis ikke det er du som har bestilt disse medlemskapene ber vi deg anmelde forholdet. Ta kontakt med oss igjen når dette er gjort.

Vennlig hilsen
Lise

Kundeservice
Bestselgerklubben

Erik Ribsskog

23. apr., 23:53 CEST

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ---------
Fra: Bestselgerklubben
Date: tir. 14. apr. 2020 kl. 14:00
Subject: Medlem i Bestselgerklubben - ordre: CO11601181
To: Erik Løvenbalk Ribsskog

Velkommen som medlem i Bestselgerklubben

Vi håper du får glede av ditt medlemskap. Du kan handle på Bestselgerklubben.no umiddelbart ved å logge inn med e-postadressen og passordet du valgte.

Du finner en oversikt over innholdet i velkomstpakken din i denne ordrebekreftelsen. Send oss gjerne en melding på kundeservice@Bestselgerklubben.no eller ta kontakt med oss på telefon 21 89 60 60 om du har spørsmål.

Åpningstider kundeservice: mandag til fredag 08-19.

Din bestilling

Tittel Pris Antall Beløp
Kokeboken naturlig slank med tarm i balanse
ISBN: 9788202566784
Språk/målform: Bokmål
Utgivelsesår: 2018, Innbinding: Innbundet
kr 399,–
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 399,–)
Dronen
kriminalroman
ISBN: 9788203363313
Språk/målform: Bokmål
Utgivelsesår: 2018, Innbinding: Innbundet
kr 399,–
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 399,–)
Gjærbakst for alle
ISBN: 9788202559120
Språk/målform: Bokmål
Utgivelsesår: 2018, Innbinding: Innbundet
kr 399,–
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 399,–)
SodaStream Cool White uten sylinder
ISBN: 8719128112671

Utgivelsesår: 2019
kr 599,–
(inkl. mva.)
1 kr 0,–
(Rabatt: kr 599,–)
Frakt kr 129,–
Totalsum kr 129,–
(Herav mva. kr 0,–)
(Totalt rabattert kr 1 796,–)

Varer som er midlertidig utsolgt leveres så snart de er på lager. Vi tar forbehold om at enkelte titler kan bli utsolgt. Bestillingen ekspederes og leveres av SentralDistribusjon AS.

Du kan til enhver tid sjekke din ordrestatus på Min side.
Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål. Husk å oppgi ordrenummeret som henvendelsen gjelder for.

Med vennlig hilsen
Bestselgerklubben

Vedlegg
Ordre-CO11601181.pdf
Denne e-posten er en tjeneste fra Tanum Bokklubber.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter