Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. september 2007

Re: Gravesen/Graveson
« Svar #2 Lagt inn: Idag klokken 15:40 » Svar med quote Rediger innlegg Fjern innlegg

--------------------------------------------------------------------------------
Jaja, hvis man går på blue kipper og søker på 'Graveson', så får man ganske mange treff.

Og når journalistene i byen ikke klarer å skrive navnet riktig.

Det er tross alt i Liverpool, som vel må sies å være fotball-hovedstaden i verden mer eller mindre (?). Med Stanley Park osv.

Og hvorfor fotball vel betyr mer enn det meste annet, får man inntrykk av.

Det er vel få steder for fotball settes høyere. Fotball er jo også den Engelske nasjonal-sporten.

Skrev norske aviser navnet til Gunde Svan feil da? For å ta et eksempel fra den norske nasjonalsporten.

Så det virker nesten mer som om det er snakk om en trend.

Det virker nesten mer som om det er snakk om en trend ja, enn at det er snakk om skrivefeil.

Men det er morsomt å høre andres meninger og.

Har andre støtt borti dette at dem skriver det 'Graveson' eller?

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter