Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. september 2007

Tema: Italiensk salat/Rekesalat
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Moderator Ny bruker? Registrer deg her
Nytt Tema Legg Tema Til Favoritter Regler Trådet Side: 1
cons [2524] 18.09.07 05:26 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Onkelen min pleide å fortelle en vits når jeg var snørris.

'Hei kelner, det er jo ikke noen reker i den rekesalaten her'.

'Nei, men tror du det er noen italiener i den italienske salaten da?'.


Samma det,

jeg har skrivd på et annet forum angående hva dem brukte oppi melangen, den er på denne linken hvis noen er interessert:

http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=64&threadid=37774&enterthread=y

cons [2528] 18.09.07 22:39 Er innlegget upassende? Tips oss Svar På Endre
Jeg husker når jeg bodde på Bergeråsen når jeg var snørris.

Så pleide jeg å gå bort til Bestefattern og Bestemuttern etter skolen da, fordi bestemuttern lagde middag hver dag.

Så vanligvis så var jeg der en to-tre timer i hvertfall før jeg dro tilbake til Bergeråsen igjen da.

Så jeg pleide å lese litt aviser og ukeblader tom. bare for å få tida til å gå.

Dette her var på slutten av 70-tallet, begynnelsen av 80-tallet, så da var det ikke så mye tv-kanaler og internett osv.

Så noen ganger var problem å finne på ting å bruke tida til.

Men jeg husker jeg satt vel og leste et eller annet da.

Så satt bestefattern og leste noe og da.

Og bestemuttern var der og.

Så bestefattern en historie han antagelig leste i ukebla da.

Fra etter krigen, angående nazistene og holocost osv.

Da fortalte han om en mann da.

Han hadde gått inn i en butikk.

Så så'n et sånt såpe-stykke merke.

Så kikka'n på den da.

Så så'n at det var såpemerke som nazistene hadde lagt såpe av mennesker av, fra utryddelsesleirene.

Så mannen fant slektningene sine i såpa med andre ord.

Snakk om makaber historie da.

Jeg var ikke så gammel da, så den historia har jeg huska mange ganger seiner, den var så makaber, så den festa seg ganske bra i underbevistheten.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter