Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 20. oktober 2007

cons
Heltidsansatt

Innlegg: 288
Ble medlem: 01/09/2007

Kanskje dem var redd for å bli torturert da.

Og det kan jo bare ha vært noe dem sa for å få tyskerne med seg.

Til å gjenreise Tysklands ære etter det forsmedelige nederlaget etter 1. verdenskrig.

Og hvor Yyskland kom så dårlig ut i Versaile-traktaten.

Så ville de vel prøve å gjøre kål på arierne for godt i 2. verdenskrig da.

Ved å få til å tro på en teori om at bare den sterkeste hadde rett til å overleve.

Så da, ved å følge den teorien, så kunne de jo ikke overgi seg, og prøve å få til en ny avtale ala Versaile-traktaten.

Men da måtte de jo slåss til siste slutt da, uansett hvor mange millioner liv som gikk tapt.

Så fikk noen lurt tyskerne med på det, og fikk hevn for ting fra det tysk/romerske riket osv da.

Hitler kalte jo riket sitt 'det tredje riket'.

Så det første var vel romerriket da.

Det andre riket har jeg ikke i huet men.

Men det kan jo hende at dette med det tredje riket, bare var noe lureri, for at noen skulle få hevn for noe med det første riket da.

Det er jo flere snodige ting i forbindelse med dette, så det er ikke umulig.

(Det er kanskje mulig at Napoleonskrigene også passer inn i dette.

Napoleon tapte jo ved Waterloo, men alikevel fikk han vel verdens fineste mausoleum eller gravkammer eller hva det heter.

Så det kan vel kanskje virke litt motstridende.

Skal jeg se om jeg finner bilde:



link

Altså Napoleon taper krigen, også blir han sendt til St. Helena, eller noe, hvor han vel har det ganske fritt og fint.

Og etter at han har dødd, så lager de verdens fineste grav-monument i Invalider-domen, like ved Seinen i Paris.)

Og man ser jo den gravkista hans. eller hva det heter, er så polished og blankt, mens se på seierherren Wellingtons sitt monument i Liverpool:



link

Kunne vel trengt litt oppussing kanksje?

Og det var også et lignende monument over den engelske sjøhelten Nelson i Dublin.

Men det ble sprengt i fillebiter av IRA.

Enda Irland og England vel var på samme side i krigen, i allefall vel hadde sammenfallende interesser.



link

Pluss at det vel nesten kan se ut som om det er mer eller mindre en kampanje som foregår her i Liverpool mot blonde.

I hvertfall kan det virke sånn.

Jeg kan bruke Thomas Gravesen og det vikingeskipet igjen som eksempel da:





Det kan virke som om dem tuller med navnet hans.

Og det har jeg jo merka selv her i Liverpool, fra Arvato, BT, Estate agent (altså dem jeg leier leilighet av)).

Og har også hørt av andre (blonde da) norske på Microsoft Prod. aktiveringen på Arvato, at navnet deres i jobbe e-posten ble tullet med.

Samme med blonde svenske og. Det virka som om dem alltid skrev navna feil for de blonde.

(Dette skal jeg ha papirer og dokumentasjon på i tillfelle noen tror det er røverhistorier).

Og dette var på Arvato, og her er det vikinge-skipet og David, jødenes konge, som det vel må være, statuen.

Statuen som står utafor Arvato og Cunard Building, der Microsofts skandinaviske produkt-aktivering var da.

Så tar vi med en gang til i samma slengen, for den passer vel litt inn her da:



Så jeg vet ikke om det bare er meg det har klikka for, eller om det er noe som foregår.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter