Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. oktober 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: diskusjon@vg.no diskusjon
Date: Sun, 14 Oct 2007 13:40:20 +0100
Subject: Re: Problemer med å logge på forum mm.

Hei,

takk for svar!

Som jeg skrev i den første e-posten, så holder jeg til i England, så jeg
valdierte brukernavnet over telefon.

Så det er mulig det står på det gamle mobilnummeret mitt (90565882), fordi
de to siste to valdieringene
har jeg foretatt over telefon, fordi jeg fikk ikke de sms-ene frem til
mobilen.

Men jeg husker jeg forsøkte å få et brukernavn til 45883384, men sms-ene kom
altså ikke fram til England,
så det er mulig at de beholdt det gamle mobilnummeret (90565882), når jeg
ringte for å valdiere brukernavnet.

Dere skriver at nicket cons er stengt, men hva er grunnen til det hadde jeg
nær sagt, skal man ikke få e-post
osv. hvis nicket blir stengt?

På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

On 10/14/07, diskusjon wrote:
>
> Hei,
>
> Nicket cons er stengt og mobilnr. 45883384 står registrert med et annet
> brukernavn.
>
> Mvh
> VG Modteam
>
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com ]
> Sendt: sø 14.10.2007 01:56
> Til: diskusjon
> Emne: Re: Problemer med å logge på forum mm.
>
> Hei,
>
> takk for svar!
>
> brukernavn: cons
>
> mobilnummer: 45883384
>
> Håper dere har tid å se på dette.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On 10/13/07, diskusjon wrote:
> >
> > Hei, vi beklager manglende svar. Hva er brukernavn og mobilnr.?
> >
> > Mvh
> >
> > VG Modteam
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com <
> eribsskog@gmail.com>]
> > Sent: Sat 10/13/2007 9:38 PM
> > To: diskusjon
> > Subject: Fwd: Problemer med å logge på forum mm.
> >
> > Hei,
> >
> > jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så
> det
> > er derfor jeg
> > prøver å sende den igjen.
> >
> > Håper dette er i orden!
> >
> > Mvh.
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> > ---------- Forwarded message ----------
> > From: Erik Ribsskog
> > Date: Sep 30, 2007 11:53 AM
> > Subject: Problemer med å logge på forum mm.
> > To: Magne.Antonsen@vg.no
> >
> >
> > Hei,
> >
> > viser til telefonsamtale for ca. en måneds tid siden angående validering
> > av
> > brukernavn.
> >
> > Siden i går, så har jeg hatt litt problemer med å logge på VGD.
> >
> > Jeg har ikke fått noe e-post eller feilmelding, så jeg lurte på om dere
> > vet
> > noe mer nøyaktig
> > om hva som er problemet.
> >
> > Skulle det bli sent en e-post hvis noe var galt?
> >
> > Forresten, så har det vært en del problemer, rundt feilaktig sletting av
> > tråder, og også
> > forskjellsbehandling, og også manglende på en indeksert klage jeg skrev
> > angående
> > trakaseri-aktige forhold fra moderator.
> >
> > Så jeg lurte på i samme slengen, om du kjenner noe til noe måte jeg kan
> gå
> > frem,
> > for å ta opp disse tingene?
> >
> > På fohånd takk for hjelp!
> >
> > Mvh.
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> > *************
> >
> > Denne fotnoten bekrefter at denne e-postmeldingen ble
> >
> > skannet av MailSweeper og funnet fri for virus.
> >
> > *************
> >
> > This footnote confirms that this email message has been
> >
> > swept by MailSweeper for the presence of computer viruses.
> >
> > *************
> >
> >
> >
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter