Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. november 2007

cons
Heltidsansatt

Innlegg: 401
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: vival

Originally posted by: CandyBaby



Grunnen til at jeg paster trådene på bloggene, er at jeg har hatt problemer med at tråder har blitt slettet, uten noen grunn som jeg ser det, fra VGD og Daily Post, og BBC sine message-boards i England.







Virkelig sjokkerende at noen sletter trådene dine...







Tror knapt jeg har sett mer ubegrunnet, usammenhengende og virkelighetsfjernt vås enn det du presterer. Du knuser skalaen selv på VA



Det var nødvendig hardt skyts mot cons ( velvalgt nick)

Og denne Stoltenbergtråden burde aldri vært startet. Ninni er en tragedie for familien og de fortjener ikke at den saken brettes ut her !


Ja, som sagt jeg ser du kommenterer meg og mitt nick.

Det er altså ikke tema i tråden.

Hvis du vil diskutere meg, så må du nesten gjøre det et annet sted.

Tema her i tråden er om familien Stoltenberg er i lomma på KGB.

Jeg er enig at det nok er riktig det du skriver at Nini Stoltenberg er en tragedie for familien Stoltenberg.

Men man må også ha det i bakhodet, at Nini Stoltenberg også kan være en tragedie for landet Norge.

Og hvis man da er norsk statsborger, så må det være lov å ta opp dette tema.

Selv om mange av tingene kan være sårende, det forstår jeg.

Men man må ha lov å ta opp ting som kan gå på rikets sikkerhet.

Jeg mener det ville være uansvarlig, å feie det under teppe, og late som om problemet ikke eksisterer.

Så pluteslig sitter man der en dag.

Eller landet er nede på knestående med Russerne som koser seg, for å ta et bildelig språk.

Det er tross alt litt viktig å ta hensyn til Norges sikkerhet også.

Og alle de jeg har referert til, Nini, Jens og Thorvald Stoltenberg er vel offentlige personer.

Og kona til Stoltenberg må vel kalles en offentlig person hun og, når hun har gått i rollen med åpne øyne.

Om dette er en tragedie for familien, og de ikke vil ha rampelyset på dette.

Så burde de ha tatt konsekvensen av dette, og trukket seg ut av politikken.

Så kunne jeg vært enig at ingen hadde hatt noen grunn eller rett til å ta opp dette.

Det er ikke fordi jeg synes det er noe morsomt å ta opp dette.

Jeg ligger på etterskudd med jobben min.

Og skulle heller vært ajour der.

Grunnen til at jeg tar det opp, er pga. av det virker klart for meg, at noe ikke er som det burde være i Norge.

Jeg skal linke til andre tråder, som jeg har skrevet om lignende tema, (At noe ikke er som det burde være i Norge), de siste ukene:

Norsk presse - Et to-hodet troll?

Jarle i Åpen Post - 'Hagen-teorien', har den noe for seg?

Hvordan kjøtt er det i Pizza Grandiosa?

Illuminati - Finnes de i Norge i dag?

Eli Hagens frisør - Spøkefugl eller faglig dyktig?

Melange Margarin: et (potet) hode foran alle andre?

Saksbehandlingsprosessen hos Spesialenheten

Forfulgt av Mafia.

De siste her er fra Storbritannia, men det er angående den Arvato drevne skandinaviske produktaktiveringen (over telefon) for Microsoft.

Så disse har jo tilknytning til Skandinavia og Norge:

Bekymret for jenter som jobbet/jobber på Microsoft's skandinaviske produktaktivering i Liverpool, (styrt av Arvato Ltd).

Skulptur på 'The Cunard Building' i Liverpool.

(Og det er også en på gang om Trond Giske, men etter det så må jeg prøve å gjort litt jobb osv.)

Bare som en oppdatering, om at ting vel ikke er som de burde være i Norge, og at det bl.a. derfor burde være legitimt å ta opp problemer som i denne tråden.

Selv om jeg også synes at det legitimt i seg selv, iom. at personene det er snakk om har såpass høye stillinger i det norske samfunnet, at hvis de var korrupte, så ville det kunne få såpass alvorlige konsekvenser, at det ville være uansvarlig å _ikke_ ta det opp, hvis man tror at det kan være noen 'ugler i moser' eller noen 'svin på skogen', omkring disse personene.

Selv om jeg ikke sier at det er nødvendigvis må være noen 'ugler i mosen' eller 'svin på skogen'.

Men det virker også som om, som sagt, at det er en del ting, som man kan siterer fra Shakespiere og 'Hamlet' om, bare at denne gangen er det ikke i Danmark.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter