Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 8. februar 2008

Schipol fortsettelse. (In Norwegian).

Og etter, at amerikanerne, eller hvem det var, brukte meg som 'target guy', på Schipol, mot albanske mafiaen, tror jeg det må ha vært, men det kan sikkert ha vært en annen mafia og.

Dem sier vel bare 'mafiaen' for tida, så da var det kanskje den russiske mafiaen da.

Men men.

Da satt jeg meg på en benk på Schipol der, mens jeg hørte noen sånne engelsketalende folk, sa jeg skulle gjøre det og det da.

Og like før det, så satt jeg på Burger King der, og spiste en meny, og da kom det forbi to unge nederlanske soldater, regner jeg med, med maskingevær og hele pakka, som gikk forbi der jeg satt og spiste Whopper Cheese meal osv. da.

Jeg tror dem til og med kikka i min retning muligens, men dem var unge da, så det var vel vernepliktige eller noe sånn da.

Men dem hadde maskingevær inne på flyplassen.

Nå kan det vel hende at dem patrulierer med maskingevær på der til vanlig, eller at det kan ha vært maskinpistol.

Men jeg har ikke sett det på noen andre flyplasser, så det er vel litt usannsynlig antagelig.

Så satt jeg meg ned på en benk, langt vekk fra alle andre.

Men så kom det etterhvert noe fly, som skulle inn til landing osv.

Og ved siden av meg, så satt det en mann, utkledd som dame, som f.eks. i Donald blader, mener jeg dem hadde sånne, som skulle eventuelt kaste seg over 'target guy', eller bare skyte tilbake på mafiaen da.

Og han karen, som var kledd ut til blond dame tror jeg, han gikk og strakk på beina en gang i blandt, så det var tydelig at dem var anspente.

Det satt en kamerat av han, til venstre for han igjen.

Jeg bare satt der, for jeg trodde at når jeg så de med maskingevær, at da skulle jeg og familien min i Norge få hjelp, med det mafia-greiene i Norge.

For det virka for meg som, eller jeg var redd for da, at familie og venner i Norge skulle bli ofre for mafia da.

Så det uroet jeg meg for da.

Så når jeg så de her med maskingevær, så sank bare hjertet ned fra halsen igjen eller hva det heter.

Men ikke noe skjedde da.

Så satt jeg meg på benken.

Så skulle det komme fly da.

Så dukka det opp fler og fler nederlendere der.

Som skulle vente på folk som kom med flyet, tenker jeg.

Og da hørte jeg noen sa på engelsk, at Erik var dum som hadde satt seg et sted hvor det var mye mennesker osv., også 'called they it off'.

Så da stakk han rare mannen utkledd til blondinne, og kameraten hans.

Og dem var sure på meg, synes jeg det virka som.

Siden jeg hadde satt meg et sted med mange folk.

Så dem bare stakk av.

Men poenget, var at satt ingen folk der, når jeg satt meg der, de her andre folka, kom fler og fler, ettersom et fly, eller kanskje flere fly, skulle til landing, var det vel da.

At de skulle møte noen som kom med flya kanskje.

Jeg fikk jo sjokk, fordi jeg hadde jo blitt beroliget av de her folka med maskingevær.

Så når de rare agent folka, eller hva de var, avbrøt 'target guy' opperasjonen da, som det vel må ha vært, så fikk jeg sjokk, siden dem bare blei sure og stakk av.

Så da gikk jeg bort til noe telefonkiosker, like ved der jeg satt inne på Schipol der.

Også ringte jeg politiet i Oslo.

Men jeg var skikkelig forbanna, og hadde fått sjokk vel, siden de her folka bare stakk av, og ikke gadd å hjelpe meg med å sjekke at alt stod bra til med familie og venner i Norge osv.

Så da ringte jeg politiet i Oslo, av en eller annen anledning, jeg regna med de kanskje viste hva som foregikk da.

Så kjefta jeg huden full omtrent, på hu politidama.

Så hu bare la på.

Så prøvde jeg å ringe på nytt, men da svarte dem ikke.

Så etter det, så har jeg bare ringt Kripos, for jeg ble så stressa, når hu politidama bare la på, og ikke ville prate med meg osv.

Men sånn er det.

Det var litt stressenede dager det her.

Det var etter at jeg ble jagd vekk fra gården til onkelen min i Kvelde.

Det skjedde 25. juli 2005.

Så var jeg i Kr. Sand, og dro derfra til Hirtshals, 26. juli.

Så kjørte jeg til Tyskland, Frankrike, og det var to netter husker jeg.

Så da blir det 28. juli.

Så sov jeg vel en natt i Utrecht.

Så da var det nok 29. juli, ville jeg tippe, det her på Schipol.

Det var vel kvelden/natta før jeg hadde kjøpt billett til Birmingham.

Så den datoen kan jeg sjekke osv.

Men men, det får bli senere osv.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter