Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. april 2008

Er Wad en edderkopp, i et KGB netteverk? Han bor jo like ved han forrige edderkoppen, møbelhandleren. (In Norwegian).

Hvis jeg skal skrive hva jeg mistenker.

Og det har man jo lov å gjøre, i Norge og i Storbritannia.

Så mistenker jeg at Harry Wad, muligens kan være en 'edderkopp', i et KGB-nettverk, som omfatter ledende personer i Arbeiderbevegelsen mm.

Hvis man kikker på Wikipedia-siden til Harry Wad, eller om det var i 'Koordinatoren' online, så kan man se at det står noe sånn som, 'den blinde skal man lede'.

Dette tror jeg er livsmottoet til Harry Wad.

Kommunister elsker å tenke for andre.

Så de har et sånn triks, de bare later som at de dyrene i Animal Farm, som ikke er griser, de er blinde.

Så de kan grisene lede.

Sånn er kommunister.

Og sånn er Harry Wad.

Harry Wad, han har tatt bilder, nærbilder/portrett-bilder, av Stoltenberg, Giske, Brundtland, Jagland m. flere.

Alle politikerne, som jeg fant, som Harry Wad hadde tatt bilde av, hørte hjemme i Arbeiderbevegelsen.

Jeg synes Giske, på Harry Wads portrettbilde ala passbilde omtrent, så litt bekymret ut.

Var Giske redd for fotografen?

Jeg synes nesten det kunne se sånn ut.

Harry Wad har jeg pratet med selv, han er kald og uhøflig, synes jeg det virker som.

En kvinne, Liv Wenger, som bor på samme adresse som Harry Wad, og jobber som Redaktør i Koordinator, synes å være utilgjengelig på telefon.

Noe som jeg synes virker rart for en redaktør i arbeidstiden.

Hun burde i hvertfall hatt telefonsvar, eller en som kunne tatt imot beskjeder, når hun jobber som redaktør.

Det tror jeg er vanlig at redaktører har.

Og han Harry Wad, har også bilde av halvnakne damer, og torturinstrumenter, på sin Wikipedia-side.

Det er såpass uvanlig for Wikipedia-sider.

Så en person som kan synes å være kald, uhøflig og pervers.

Som ikke lar folk være i fred på nettet.

Som har en person boende på samme adresse, en kvinne, som er utilgjengelig.

Som det kan synes som, får maktpersoner som Giske og Stoltenberg, til å virke ukomfertable i sin nærhet.

En sånn person.

Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at en slike person, kan være i faresonen, for å kunne karakteriseres, som jeg mistenker da, som en KGB-edderkopp, som kontrollerer ledende politikere i Arbeiderbevegelsen.

Jeg skal ikke si det helt sikkert at det er sånn.

Men jeg ser faremomentene her.

Og holder han noen damer fanget på gården.

Han bor på en mellomstor gård, like ved togskinnene.

Hm.

Og har bilde av nakne damer på Wikipedia-siden.

Han liker damer, men ikke _for_ unge.

Han tar bilder av Eidsvoll Videregående skole, og Eidsvoll barneskole, og legger de på Wikipedia.

Spioner har vel ofte et fucket opp seksualliv.

Er ikke de ofte perverse tro.

Jeg har tenkt litt over om det kan henge sammen sånn.

Det mulig jeg tar det for langt nå.

Men jeg ville nok mistenke at det kan være noe sånt.

Så her vil jeg rope et lite varsko.

Om at noe nok ikke er som det burde være.

Så hvis jeg var naboen til Harry Wad, så ville jeg nok kanskje tatt meg en tur ned på gården, og hørt om hvordan det stod til med hun Liv Wenger, og kanskje sett om det var noen andre kvinner, som ble holdt mer eller mindre i fangeskap på gården.

Det ville jeg ikke sett bort i fra.

Ut i fra det bildet jeg har selv av personen Harry Wad.

Og hvis man mistenker noe sånt, så burde man vel si fra.

Nå er det sånn, at politiet svarer ikke meg, når jeg ringer, så jeg får heller skrive det her.

Og jeg understreker jo selvfølgelig, at jeg ikke sier 100% sikkert at det er sånn, som jeg skriver her.

Men jeg mistenker at det kan være sånn.

Og ikke bare litt, men jeg har en dårlig følelse, når det gjelder Harry Wad, og den gårdens hans ved jernbanen.

Så her vil jeg gjerne varsle et lite varsko her.

At burde kanskje noen ta en kikk, og se om alt er som det burde være på gården.

Så får vi håpe at Harry Wad tar dette med godt humør.

Men jeg også oppfordre Harry Wad til å være litt mindre ivrig i tjenesten som journalist.

Det er greit å skrive opplysende artikkler osv., om folk som har problemer med manglende svar, når man kontakter SMK osv.

Som jeg regner med at oppmerksomheten fra Harry Wad skyldes.

Men man må vel også, som journalist, ta litt hensyn til privatlivets fred?

Og folks rett til å ha bli behandlet med respekt på nettet.

På samme måte som ellers i samfunnet.

Men jeg skal ta dette med Harry Wads overordnede.

Så dette skal vi nok finne ut av.

Sånn at det ikke blir noe bikkjeslagsmål ut av dette.

Det får vi prøve å heve oss over.

Så får jeg håpe at Harry Wad, tar dette med godt humør, og skjønner at dette ikke er noe personlig.

Men jeg synes man må reagere, når pressen blir for nærgående, og ikke respkterer hensynet til privatlivets fred.

Og også når man ikke får svar fra en kvinne i en ledende stilling, som man skjønner deler adresse, men en litt person man synes virker litt så som så, når det gjelder tilbøyligeter, fra Wikipedia-siden.

Så da får man prøve å være voksen, og handle på en ansvarlig måte.

Så det er det jeg forsøker nå.

Så da håper jeg at alle har forståelse for det.

Og at dette er i orden!

Jeg skal også kontakte PFU angående denne kontakten, så jeg skal ikke ta dette mer med Harry Wad, hvis noen lurer på det, og er bekymret for at det skal blir noe 'bikkjeslagsmål'.

Så da håper jeg dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter