Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. april 2008

Redaktøren i Koordinator, Liv Wenger, virker å være utilgjengelig. Hm. (In Norwegian).

Jeg prøvde å ringe Liv Wenger nå da, ansvarlig redaktør i Koordinator.

For å høre om dette hadde noe med Koordinator å gjøre.

Siden det var medarbeideren, som hun var overdordnet (redaktør) for, som jeg har hatt problemer med.

På mobil og fasttelefon.

Men hun svarte ikke på mobil.

Og det var ikke noe mobilsvar.

Jeg prøvde å ringe på fasttelefon.

Men der var det en annen person som svarte.

Og jeg spurte om 'treffer jeg Liv Wenger'.

Men den mannspersonen svarte bare 'nei'.

Så sa jeg bare ok, hei.

Det er rart at ikke en ansvarlig redaktør svarer på mobil, og sin egen fastlinje.

En ansvarlig redaktør burde vel egentlig hatt mobilsvar.

Eller i det minste hatt en som tok i mot meldinger på fasttelefonen.

Og jeg lurer på hvor seriøst tidskrift Koordinator kan være, siden de ikke presanterer seg, når man ringer redaktøren engang.

Jeg lurer på om Harry Wad, står bak denne redaktøren, og hun egentlig bare er en pappfigur e.l.

Og at jeg ville vært litt bekymret for denne redaktøren.

Hva som foregår med henne, siden hun ikke svarer på mobilen, eller setter på mobilsvar.

Enhver oppegående redaktør, vet vel hvor viktig det er å være tilgjengelig.

Så her tror jeg det kan være noe galt.

Så jeg får skrive om det her da, tenkte jeg, siden jeg har begynte å skrive om dette på nettet.

Siden Harry Wad ikke vil la meg være i fred, så har jo dette havnet på nettet.

Så får vi se om man kan finne ut av dette, om det er relatert til Koordinator, ved en senere anledning.

Det får vi se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter