Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. juli 2008

Problemer med manglende oppdragelse på Island? (In Norwegian).

Kan det være noe lureri, med frøbanken på Svalbard?

Skrevet av cons 14.07.2008 kl. 17:20

Hvis folk bor på Svalbard hele livet, også skal dem ikke få lov å være pensjonister der.

Er ikke det litt rart da.

Hvis dem har lyst til å være det.

Hvis det ikke er noe å gjøre for de eldre, så kan dem vel bare starte en pensjonistklubb da.

Det bør jo ikke være noe i offentlig regi heller, folk pleier vel å finne på ting selv.

Jeg bare synes det hørtes rart ut.

For pensjonister får vel lov å bo på Grønland, ville jeg i hvertfall tro, så da burde dem vel få lov å bo på Svalbard og, skulle man tro.

Og når dem klarer å lage en frøbank der oppe, så burde dem vel klare å begrave de døde og, skulle en tro.

Jeg driver forresten, og skriver på en blogg jeg har, og der har jeg en såkalt 'tracking cookie', som jeg har lagt inn, på bloggen da.

Folk har sikkert hørt om 'tracking cookies', jeg fant en gratis tracking-cookie tjeneste, som heter 'StatCounter'.

Og da kan jeg se, hvilken link, som folk bruker, når de havner på bloggen.

Og det som folk kanskje ikke vet.

Det er, at hvis noen søker på Google, f.eks., og så havner på min blogg.

Da kan jeg, med det StatCounter-programmet, da kan jeg se, hvilke ord de søkte på, på Google, før de havnet på min blogg.

Og her i forrige uke vel, så var det noen som søkte på 'Frøbanken' og 'New World Order', i samme søk.

Så jeg lurer på om det kan være riktig?

At denne frøbanken, kan være noe del av en New World Order agenda?

Jeg skal se om jeg finner linken, til en blogg-post, som jeg skrev om dette, så kan folk se på dette, mer detaljert selv, hvis de ønsker det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er linken til den blogg-posten, hvor jeg skrev om det at folk søkte på frøbanken, og NWO:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/det-virker-som-at-noen-i-bergen-tror-at.html

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Kan det være noe lureri, med frøbanken på Svalbard?

Skrevet av cnfzd 14.07.2008 kl. 23:02

Her var det, sykelig mange, kommafeil, herre, gud.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Kan det være noe lureri, med frøbanken på Svalbard?

Skrevet av cons 14.07.2008 kl. 23:39

Sånn er det når norsklærere skal debattere Svalbard på internett.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Kan det være noe lureri, med frøbanken på Svalbard?

Skrevet av cnfzd 14.07.2008 kl. 23:44

Ikke norsklærere, men islendinger faktisk.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Kan det være noe lureri, med frøbanken på Svalbard?

Skrevet av cons 14.07.2008 kl. 23:56

Ok,

men hvorfor skal du diskutere komma-regler, når debatten er om Svalbard?

Har dere ikke et ordtak, på Island, som sier at man skal holde seg til saken?

Altså tema?

Hvis du vil diskutere kommaregler, så får du vel finne et språk-forum da, hvis du prøver Google.

Og hvis du vil trakassere (altså komme med personangrep), så får du finne noen som liker det da, for det liker ikke jeg, sånt synes jeg ikke hører hjemme noe steder.

Uten at jeg vet hvordan dere pleier å gjøre det på Island, men i Norge, så blir vel personangrep sett på som å være en uting.

Og det virket ikke som at foreldrene dine, eller læreren din, har lært deg dette, så da tenkte jeg, at da kunne jeg jo oppdra deg litt.

Og også si fra, at slike personangrep, det er ganske uønsket, fra min side.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter