Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. juli 2008

Post angående om Stoltenberg er homo, som ble slettet, fra BT's debattforum. (In Norwegian).

Stoltenberg homo?

Jeg vet jeg skriver mye slemt om de kjendte personer i Norge nå.

Men det er ikke fordi jeg har noe i mot Stoltenberg, eller Mette-Marit, personlig.

Det er fordi, at dette kan en fare for kongeriket Norge.

At det kan være en sikkerhetsrisiko, forbundet med dette.

At en XXX-film, med Mette-Marit, kan brukes, som et pressmiddel, mot Norge, i forhandlinger osv.

Om Norge ikke bøyer seg, så truer f.eks. KGB, med å spre den kendte 'Mette-Marit video', på f.eks. Piratebay.

I tillegg, så er vi så heldige, at vi har en statsminister, som det viser seg, nok er homo.

Jeg har linker.

Jeg skal finne de linkene, dette er ikke noe jeg har funnet på.

Og det er ikke noe jeg skriver, for å danskene eller Stoltenberg bedrøvet.

Jeg skal finne de linkene.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er de linkene:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/07/stoltenberg-er-en-luring-in-norwegian.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/stoltenberg-juger-in-norwegian.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-stoltenberg-familien-i.html

(Den siste linken er også om Nini, og Thorvald Stoltenberg, og om Ninis problemer med heroinmisbruk mm., og om problemene i Bosnia, da Thorvald Stoltenberg, var FNs sjefsmegler, og uttrykte de famøse ord 'de er alle serbere'.).

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Svar på dette indlæg Citér dette indlæg

Af: johncons d. 14/07/2008 Kl. 20:45

Tilføj til venne-listenSend privat besked

Klag over dette indlæg


Gå til min blog







http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=5&conf_uid=27&thread_uid=13153

Oppdatering:

Stoltenbergs legning.

(Jeg vet at Norge ikke er med i EU, men vi er med i European Economic Area, og det er en frihandelseavtale, som EFTA har med EU, så jeg tar det her, siden Norge er med i det økonomiske EU, kan man si).

En tråd, som jeg startet, angående Stoltenbergs legning, ble slettet.

Jeg synes dette er et relevant tema.

For Norge, fordi, at hvis f.eks. Statsministeren, har hatt amorøse forbindelser, med en av samme kjønn.

Så kan dette brukes, som et pressmiddel, mot Statsministeren, om han ikke flagger dette, at han holder sin legning skjult, og at han holder seg i skapet.

Hvis f.eks. KGB, har noe på Stoltenberg, så kan dette brukes som pressmiddel.

Og Norge, er Danmarks alierte, i f.eks. Nato.

Og et nordisk brødreland, som Norge samarbeider med, i fora, som Nordisk Råd osv.

Så jeg mener, at dette selvfølgelig er et tema, som burde være aktuellt, å diskutere, i både Norge og Danmark, på grunn av de konsekvenser det kan ha, hvis dette er riktig.

Så da vil det uansvarlig, å ikke ta opp slike ting, pga. av f.eks. misforståtte diskresjonshensyn, ovenfor Statsministeren osv.

Nasjonale og nordiske sikkerhetshensyn, må vel telle mer, enn hensynet, til offentlige personer, mener nå jeg, at er selvforklarende.

Så da håper jeg at andre enig med meg i det.

Så istedet for å gå i detalj, om hva oppmerksomheten rundt dette tema, i Norge, skyldes.

Så vil jeg bare linke til bloggen min, jeg skal ikke gå i detalj her, på BT's debattforum, i tilfelle dette er upoplært, av en eller annen anledning.

Så håper jeg dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her følger en link, til den aktuelle post, som ble slettet:

http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=5&conf_uid=27&thread_uid=13153 Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg Af: johncons d. 15/07/2008 Kl. 00:30

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Gå til min blog

http://debat.bt.dk/index.php?id=1&view=single_thread&cat_uid=9&conf_uid=48&thread_uid=13156

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter