Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. juli 2008

Telefonsamtale med Thor Gjermund Eriksen i A-Pressen. (In Norwegian).

Nå ringte jeg å pratet med Thor Gjermund Eriksen, i A-Pressen.

Han var på ferie, men han svarte likevel, jeg ble satt over fra A-Pressens sentralbord.

Han mente, at dette var en sak, som han ikke kunne gjøre noe med.

Det var en klage på Stavrum, i Nettavisen, at han ikke hadde svar på e-post osv.

Han skulle ta det med Stavrum sa han, at jeg ikke fikk svar.

Jeg forklarte, at det saken gikk på, var trakassering. (På Veggavisen).

Dette svarte jo ikke Stavrum på, klagene på trakassering.

Så han Eriksen, mente, at dette var redaksjonelt da.

Det mener jeg er tøys. (Jeg mener at trakassering ikke har noe med journalistikk å gjøre).

Men han kunne ikke gjøre noe med det her, mente han.

Så spurte jeg hvem Stavrums overordnede var, og det var han Thor Gjermund Eriksen, mente han.

Så jeg lurte på om det var Pressens Faglige Utvalg, som jeg måtte ta det med, denne trakasseringen.

Og det sa han, at det fikk jeg gjøre, hvis jeg mente det var riktig.

Jeg sa at jeg skulle tenke mer på det her, hvordan jeg skulle gå frem, om jeg skulle ta det med pressens faglige utvalg, eller ikke.

Så beklagde jeg at jeg forstyrret i ferie osv.

Det er jo ikke så kult, når man blir forstyrret i ferie, det skjønner man.

Men jeg får tenke gjennom hva jeg skal gjøre da.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter