Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. august 2008

Enda mer fra Hip-Hop.no. (In Norwegian).

#301

Today, 23:17

Frame1

Quote:

Frame2Jeg joinet forumet kun for å diskutere ErikR. Han har jo lagt link på bloggen sin. Han tillater jo desverre ikke at noen diskuterer direkte i bloggen hans.




Mikhail.Faustin



View Public Profile



Send a private message to Mikhail.Faustin



Find all posts by Mikhail.Faustin



Add Mikhail.Faustin to Your Buddy List


#302

Today, 23:19

Frame3

Når jeg trodde den tråden her ikke kunne bli bedre..

Mr.Erik Ribsskog: Du er en helt rå kar. Jeg skulle ønske jeg kunne skrive som deg. Hvor mange ganger om dagen bruker du ordet mafia? Hvor ofte har du menneskelig kontakt?

Nå må snart Florenthyna skaffe seg bruker her...da blir alt komplett.




massefin



View Public Profile



Send a private message to massefin



Find all posts by massefin



Add massefin to Your Buddy List


#303

Today, 23:26

Frame4

Quote:

Frame5Jeg har ikke noen regler mot å diskutere i bloggen min, eller på e-post eribsskog@gmail.com.

Jeg joinet forumet, fordi forumet her linket til bloggen min, og det så jeg på StatCounter tracking-cookien som jeg har på blogger bloggen min.

Jeg synes også det var rart at Geir Ove forrandret postene og skreiv så mange punktum osv., og sa at hun svenske dama på jobben min døde en naturlig død, når hun var syk i to måneder.

Men man kan ikke skjønne alt.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#304

Today, 23:28

Frame6

Quote:

Frame7You said it...




BergCity



View Public Profile



Send a private message to BergCity



Visit BergCity's homepage!



Find all posts by BergCity



Add BergCity to Your Buddy List


#305

Today, 23:28

Frame8

Geir Ove jobber for etterretningen.




Rick Dangerous



View Public Profile



Send a private message to Rick Dangerous



Find all posts by Rick Dangerous



Add Rick Dangerous to Your Buddy List


#306

Today, 23:28

Frame9

Quote:

Frame10Jeg har jobba på Rimi Bjørndal, så jeg kan si word og chill og disse, hvis jeg må.

Men det er mest bare for moro skyld.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#307

Today, 23:31

Frame11

Jasså?

Med vennlig hilsen

Rick Dangerous




Rick Dangerous



View Public Profile



Send a private message to Rick Dangerous



Find all posts by Rick Dangerous



Add Rick Dangerous to Your Buddy List


#308

Today, 23:34

Frame12

toasting epic bread osv, herlig nettsted men nok tull for i dag.

så sånn er det

med vennlig hilsen

Ohr Feige




OhrFeige



View Public Profile



Send a private message to OhrFeige



Find all posts by OhrFeige



Add OhrFeige to Your Buddy List


#309

Today, 23:35

Frame13

Quote:

Frame14
Ja, hvis det er galt å ha noe som heter hukommelse, så får du tro hva du vil.

Hvis ikke, så kan du ringe meg på 44 151 236 3298

Hvem er du da forresten, jeg liker ikke at folk skriver at jeg ikke er ekte.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#310

Today, 23:39

Frame15

Kan du quote meg også i bloggen din?

Fornavn ERIK
Etternavn RIBSSKOG
Alder 37
Inntekt 73 242
Formue 0
Skatt 19 268
Kommune KVELDE

Der har du noe random tøys jeg fant på internett slik at du kan legge til en kommentar om at folk overvåker deg og sånt.




Rick Dangerous



View Public Profile



Send a private message to Rick Dangerous



Find all posts by Rick Dangerous



Add Rick Dangerous to Your Buddy List


#311

Today, 23:39

Frame16

Quote:

Frame17

aldri sagt at det er galt å ha hukommelse. hva feiler det deg?

Bare påpeker at du beleilig plutselig bare husker detaljerte historier bare sånn, når det passer liksom.

og jeg er da faen ikke intresert i å ringe deg, legger du ann på meg eller?

th`fuck outta here homogutt...




KeMkizzle



View Public Profile



Send a private message to KeMkizzle



Send email to KeMkizzle



Find all posts by KeMkizzle



Add KeMkizzle to Your Buddy List


#312

Today, 23:41

Frame18

jeg har da alltid hatt mellomrom mellom linjene mine litt sånn her og der. denne fyren er en copycat.




KeMkizzle



View Public Profile



Send a private message to KeMkizzle



Send email to KeMkizzle



Find all posts by KeMkizzle



Add KeMkizzle to Your Buddy List


#313

Today, 23:45

Frame19

Quote:

Frame20Jeg husker vel hva jeg vil, når det passer meg.

Hvordan hjerne har du, er det noen som bestemmer hva du skal huske?

Ta og vask munnen din med grønnsåpe.

Du kan ikke bare si at noen ikke er ekte, også nekter du å oppgi navnet ditt selv.

Sånn oppfører ikke voksne folk seg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#314

Today, 23:48

Frame21

Quote:

Frame22Det der er vel offentlig tilgjengelig informasjon.

Men det er ikke riktig informasjon, for jeg har bodd og jobbet i England, siden 2005.

Så jeg har skattet til England.

Så det der må være noe skjønnsligning av noe slag.

Så jeg får ringe skattekontoret i Norge.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#315

Today, 23:48

Frame23

nei, men det gjør mafian




Mr Darth



View Public Profile



Send a private message to Mr Darth



Visit Mr Darth's homepage!



Find all posts by Mr Darth



Add Mr Darth to Your Buddy List


#316

Today, 23:49

Frame24

http://www.facebook.com/topic.php?ui...222&topic=4079

Haha, hva foregikk der?




Rick Dangerous



View Public Profile



Send a private message to Rick Dangerous



Find all posts by Rick Dangerous



Add Rick Dangerous to Your Buddy List


#317

Today, 23:50

Frame25

Hvis det ikke er noe trygdesvindel i mitt navn da.

Som onkelen min i Kveld og han legen i Helgeroa driver med.

Det skulle ikke forundre meg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#318

Today, 23:51

Frame26

Quote:

Frame27Typisk Pia.. og Apple Computers Inc..




Rick Dangerous



View Public Profile



Send a private message to Rick Dangerous



Find all posts by Rick Dangerous



Add Rick Dangerous to Your Buddy List


#319

Today, 23:52

Frame28

Quote:

Frame29Det var at han karen der, sperra meg, og skyldte på Facebook.

Men Facebook har ikke sendt noe melding til meg om det her.

Så det har jeg klagd på til Facebook.

Enten så juger han, ellers så tuller Facebook.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#320

Today, 23:54

Frame30

Quote:

Frame31Nei jeg vet ikke hva man skal gjøre med søstre som juger om misbruk jeg.

Jeg får anmelde henne til politiet da.

Vi får se.

Søstra mi har i hvertfall jugd.

Hun sa at fattern hadde misbrukt henne, i Kristiansand, i 1989.

At fattern hadde fingra henne, sa hu og stesøstra mi, Christell Humblen.

Men nå sier de noe helt annet.

Så dem driver å juger.

Og det ødelegger freden i familien, når døtrene i familien driver å juger om sånne ting.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



johncons

View Public Profile

Send a private message to johncons

Find all posts by johncons

Add johncons to Your Buddy List




http://www.hip-hop.no/showthread.php?t=20595&page=16

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter