Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. august 2008

Hva som er problemet mitt. (In Norwegian).

Folk har kommentert en del, på nettet osv., hva som er problemet mitt.

Og problemet mitt, er sånn som jeg skjønner det, at jeg har blitt brukt som noe target-guy, mot noe mafia-greier, av myndighetene.

Og jeg er egentlig nesten fra landet, eller Berger i Vestfold da.

Så jeg skjønner meg ikke så særlig på sånne mafia-greier.

Mafia for meg, det er noe som er i Italia og i Amerika.

Men nei da.

Det er visst i Norge og England og.

Men ingen forklarer meg hva det er som foregår.

Så jeg blir litt anspent, for jeg har overhørt, at jeg blir forfulgt av 'mafian', jeg ble forsøkt drept, på gården til onkelen min i Larvik, i 2005, og jeg har overhørt at jeg har blitt brukt som 'target-guy'.

Men dette med 'mafian', og 'target-guy', det sier egentlig ikke meg så veldig mye.

Jeg vet stort sett det jeg kan lese i avisene om sånne ting, og der står det ingenting.

Så jeg blir på en måte torturert, vil jeg si, av politiet, siden de ikke forklarer meg hva som foregår.

Og rettighetene mine blir også tullet med.

Jeg klager på politiet, fordi de lyver og mobber.

Og det var masse problemer da jeg jobbet på Microsoft-aktiveringa.

Men når jeg prøver å gå videre med dette, så blir jeg bare mobbet av alle i systemet.

Så det er nok noe politi, eller noe, som overvåker f.eks. mailer og telefoner, og kødder med meg, sånn at jeg ikke skal få kontroll da.

Og venner og familie og kolleger fra Arvato.

Det var mange fine damer som jobba der osv., selv om mange av de slutta, og de nye ikke var så gode alltid.

Men ingen gir meg noe hjelp eller råd eller informasjon.

Familien min, har jo bare kødda med meg hele livet.

Jeg har hatt litt tid å tenke nå, det siste året.

Så familien min, kunne jeg egentlig ikke regne med noe hjelp fra.

Og venner i Oslo osv., det er jo mye overfladisk, synes jeg.

Så jeg har egentlig ikke noen særlig bra venner, mest bekjentskaper, som jeg pleide å feste med osv.

Og når myndighetene da begynner å kødde, så er det ikke så mye jeg kan gjøre.

For jeg blir kødda med av familie, ex-venner og politiet og myndighetene, vil jeg si.

Så ikke for å klage, men jeg må si jeg lever i et helvete her nå, for jeg lurer på om politiet har drivi og lurt meg, og bare driver å kødder med meg.

At de har brukt meg som noe target-guy, og nå bare sier at jeg er en fyr de bare kan kødde med, og har tenkt å kødde med meg resten av livet.

Så jeg skriver det her.

Men jeg har skrevet i mange måneder, og det er ingen som bryr seg en dritt skjønner jeg, om en vanlig person blir kødda med av alt og alle.

Så det er kanskje ikke så mye poeng å skrive her.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter