Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. august 2008

Aftonbladets forum: Mer om problemene på Arvato. (In Norwegian).

Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK etc
For jeg hadde ikke tid å fullføre den opprinnelige planen, for det var for mange problemer i firma.

Jeg sendte e-post til moderselskapet i Tyskland, til pressen, og hadde et møte med Managing Director, som permiterte meg med lønn, for han kunne ikke garantere min sikkerhet på jobb, sa han.

Jeg fikk lov å fullføre møtereferater om problemene i firma, så det gjorde jeg, etter at jeg ble permitert.

Jeg ble så konstruktivt oppsagt.

Jeg skrev så ferdig alle dokumentene, som er i linken jeg skrev.

Jeg tok med alle filene, til den norske ambassaden og politiet i Liverpool.

Men etter dette, har jeg bare blitt motarbeidet av både norske og britiske myndigheter.

Jeg vet at Arvato har flyttet aktiveringen til Tyskland nå.

Men jeg vet at mange av de nordiske jentene, fra Arvato, de jobber nå for Lufthansa, gjennom et annet firma, som jeg tror holder til i the Cotton House, i Liverpool.

Det sa hun Emelie.

Så om disse jentene fortsatt er under Illuminati/mob kontroll.

Hva vet jeg.

Og hun Emelie, pleier å gråte på telefonen, når jeg ringer, så jeg tror noe er galt.

Så jeg har kontaktet den svenske ambassaden i London, angående dette.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Av johncons (idag kl 23:25)


Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK etc
Og jeg blir systematisk motarbeidet, av britiske og norske myndigheter, når jeg prøver å få tatt opp saken, mot Aravto/Microsoft, gjennom rettsystemet:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Jeg var bekymret for hun Emelie, svensk jente, veldig pen, for hun hadde dratt alene til England, og var veldig pen.

Og hun svenske team-leaderen, Jill, presanterte henne for oss, som at det var meningen at hun skulle sitte ovenfor meg.

Så det ble bare sånn, at jeg ble litt bekymret for henne.

Og hun gråter nå, når jeg ringer henne, på telefonen.

Og hun vil ikke snakke om hva som skjedde der, på Arvato.

En britisk team-leader, i 50-årene, Womald, sjekket opp Emelie, og en finsk jente, som het Anina, og spurte om han skulle kjøpe sjokolade til dem.

Emelie måtte sitte foran han, ved et helt annet bord, enn der vi andre satt.

Det så veldig rart ut, at hun pene jenta måtte sitte der alene, i synet på han Womald.

Vi ble drevet som slaver, vil jeg si, det siste halve året.

Reglene ble strengere og strengere.

Jeg ble forfulgt hjem av en britisk team-leader.

Emelie, var sykmeld de siste seks ukene jeg jobbet der.

Jeg var bekymret, hvorfor skulle en ung og frisk jente, plutselig bli sykmeldt i flere måneder.

Jeg spurte team-leaderen, Line, hvordan det gikk med Emelie.

Line svarte ikke.

Jeg hadde hørt, at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo i 2003, og jeg ble forsøkt drept, i Larvik, i 2005.

Jeg fikk ikke noe hjelp av politiet, med å finne ut hva dette var.

Så jeg hadde planlagt, siden jeg har jobbet som leder, i Rimi, i 10 år i Oslo.

Så kan jeg litt om ledelse og organisasjonsdrift.

Og det var så mye galt i firma, så jeg tenkte jeg kunne lage en sak av det, for å få oppmerksomhet mot firma, (hvor problemene var reelle nok), og så få kontakter i media, og så få fokus på problemene i Norge, for jeg var bekymret for familie og venner der.

Men da hun Emelie ble borte fra jobben, og han team-leaderen fulgte etter meg.

Da lagde jeg en sak av at team-leaderen fulgte etter meg, og forsøket fra Arvato, på å dekke over dette.



Av johncons (idag kl 23:21)


Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK etc
Hei,

ja jeg jobbet jo som sagt, på Microsoft sin Arvato-drevne skandinaviske produkt-aktivering, over telefon, i Liverpool.

Og dette er egentlig ikke en ordentlig jobb, vil jeg si.

Vi hadde inget overordnet mål, for jobben.

F.eks., som å stoppe flest mulige ulovlige aktiveringer, eller å ha mest fornøyde kunder, eller kortest mulig ventetid, eller lignende.

Folk bare aktiverte alt mulig, uten å bry seg om regler.

Jeg lurer på om denne jobben, som Microsoft-aktiverer, nok bare var et skalkeskjul, for at de nordiske damene, egentlig ble brukt som horer.

Kanskje av noe Illuminati, eller noe.

På jobbintervjuet, så sa en Amerikansk-svensk jente, Katarina, (jeg sier bare fornavnet), at jeg var ok, men jeg 'var ikke noe gentleman'.

Jeg hørte noen briter si, han ene lurte på hvorfor jeg arbeidet der.

Han andre sa, at de ville ha en som meg der, for å prøve å få jentene til å bli lengre, før de reiste vekk.

Jeg tror dette var noe med Illuminati.

At det er en krig, mot de nordiske, eller lyshårede.

Og at de bruker de som slaver/horer.

En norsk og en svensk jente, Kristin og Emelie, begge unge, og lyshårede, var under kontroll, av en irländare, i 50-60 årene, som ikke var leder der.

En norsk team-leader, Marianne, gikk med veldig korte skritt, som om hun var blitt voldtatt på do.

En finsk, ung ballet-studentinne, Anna, begynte å gråte og sa at hun hadde begynt å selge bijouterix. (På en måte som det virket som at hun solgte seg selv.)

Hun hadde anorexia, og så ut som en jentunge, må man vel si.

En svensk jente, som het Emelie, dukket opp gråtende i heisen, og sa hun var 'sjuk'.

En svensk jente, som het Anna, hun også, jobbet bare en dag, på over et år, enda hun stod oppført på arbeidslistene.

En svensk jente, som het Sophie, ble hentet hver dag, utenfor Cunard Building, av en brite, enda hun sa hun ikke ble hentet.

Og hun sa, at han ikke var så snill hjemme, og ristet på hodet raskt.

En finsk jente som het Katri, turte ikke ta med den britiske typen sin hjem, men tok han med til Stockholm, i juleferien.

Hun svens-amerikanske Katarina, med brunt hår, tullet med hun norske, lyshårede Marianne, og fikk meg til å gi henne noen papirer, på Valentines day.

Noe slags manipulasjon, av følelser, vil jeg si.

Av johncons (idag kl 23:11)

Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK
Är så innerligt trött på dessa kräk och snyltare som förstör andra människors liv för att själva bli rika- och fler blir de- och affärsrörelser har de som täckmantel- som vi i ovetskap gynnar..tvi vale!
Av HumlAnz X (idag kl 21:23)

http://forum.aftonbladet.se/thread.jspa?messageID=987972󱍄

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter