Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. august 2008

I've contacted the American Government, regarding the hate-blog, that has been set up against me.

Complaint Referral Form

Internet Crime Complaint Center

Thank you for filing a complaint with the Internet Crime Complaint Center (IC3).

Your complaint has been submitted. Once processed by the IC3, you will be sent an email containing your complaint id and password to be used for future contacts with the IC3. This process can take several hours.

The IC3's mission is to serve as a vehicle to receive, develop, and refer criminal complaints regarding the rapidly expanding arena of cyber crime. The IC3 aims to give the victims of cyber crime a convenient and easy-to-use reporting mechanism. If you have comments or problems related to the IC3 website, please contact us.

Complaint Status

The IC3 receives thousands of complaints each month and does not have the resources to respond to inquiries regarding the status of complaints. It is the IC3's intention to review all complaints and refer them to law enforcement and regulatory agencies having jurisdiction. Ultimately, investigation and prosecution are at the discretion of the receiving agencies.

Evidence

It is important that you maintain any evidence you may have relating to your complaint. Evidence may include canceled checks, credit card receipts, phone bills, mailing envelopes, mail receipts, a printed copy of a website, copies of emails, or similar items. Please keep the items in a safe location, in case you are requested to provide them for investigative purposes.



Bottom of Form






http://www.ic3.gov

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter