Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. august 2008

Spionert på i Liverpool? (In Norwegian).



Nå har jeg bodd i Liverpool, i tre år.

Og jeg har merket at jeg blir spionert på, flere ganger.

Blant annet da jeg bodde i Walton, så var det folk som ålte seg opp på taket til et utbygg, i 1. etage, like under vinduet, i rommet jeg hadde i 2. etage.

Så det lå en kar, noen centimetre fra vinduet mitt, i 2. etg., og kikka inn i et speil, som stod på et skrivebord, og i speilet, så kunne han se meg, som lå i senga med klær på, og slappa av etter en tidligvakt på jobben osv., med lite søvn natta før.

Og på hostellet jeg bodde på, før jeg flyttet til Walton, så var det folk som spionerte, inn vinduet, til loungen der.

Som jeg så.

Og det er også folk som kødder med maten jeg kjøper.

Enten på Tesco, Saintsburys, McDonalds, Lidl, osv, osv.

Jeg vet ikke hva de blander i maten, men hvis jeg kjøper noen varer, som ikke er merkevarer. (Men billige own-labels osv).

Så neste gang, hvis jeg kjøper den samme varen, så hender det, at noen har tulla med varen, og blanda noe dritt i den varen da.

Som jeg helst ikke vil tenke på hva er.

Jeg vet ikke hvem det er som gjør dette, men det må vel være noe mob eller noe.

Så jeg tørr ikke gå til samme matbutikk fast.

Og jeg kan ikke kjøpe de samme tingene, regelmessig, som jeg er vant til fra Norge.

Så det er rimelig som et mareritt.

Og ingen av politiet i noen land jeg har kontaktet, gir noen hjelp.

Så jeg føler meg ganske sviktet av Norge.

Jeg satt en ring rundt, en kar, på bildet jeg tok i dag, etter at jeg handla noe mat osv.

Jeg vet ikke om hvorfor han står der, men jeg blir tracket i butikkene osv.

Hvis de har en kar stående der.

Som sier fra, at nå gikk jeg til butikken.

Så setter butikken fram noen varer som er tullet med, fordi noen har ringt dem og sagt fra at jeg er på vei dit.

Sånn tror jeg det funker.

Så jeg tror jeg blir spionert på hver gang jeg går ut døra.

Men norske myndigheter, er det umulig å få rettighetene sine fra, angående problemer med at jeg ble forsøkt myrdet, av et organisert jaktlag, må jeg nesten kalle dem, på gården til onkelen min, i Kvelde, i Larvik, sommeren 2005.

Og at jeg har overhørt, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian'.

Men norske myndigheter, er det umulig å få informasjon av.

Det skal jo være åpenhet, i samfunnet, har jeg hørt politikere snakke om i taler, på Stortinget osv.

Men en slik åpenhet i samfunnet, er bare en illusjon.

Det snakkes ikke åpent om en slik 'mafia', i hverken pressen, eller hvis man kontakter Kripos, som jeg har gjort.

Så, det er noe tull med demokratiet i Norge, vil jeg si.

Fordi demokratiet, er avhengig av åpenhet.

Men mange sier jo at det er et plutokrati.

Det vil si et rikmannsvelde, i Norge.

Og det vil si, at man må være rik, for å få rettighetene sine, og hjelp/informasjon, fra politiet osv.

Det er ikke sånn det er ment å være i Norge, ifølge Grunnloven og andre lover osv.

Og dette betyr at vanlige folk ikke har noen rettigheter.

Om det er noe mafia, og også noe Illuminati, mistenker jeg, som støtter opp om dette rikmansvelde.

Og hindrer vanlige folk i å få rettighetene sine, ved å angripe, og få i en felle, de av vanlige folk, som prøver å få sine rettigheter.

Jeg synes det virker som at det er sånn.

Og Sivilombudsmannen, og hele pakka, er med på leken.

Som heter kødd maks med de vanlige folka.

Særlig de som prøver å få kontroll.

Det sies i FN-kåringer osv., at Norge er det beste landet i verden.

Men jeg tror ikke Norge er det beste landet i verden, til å hjelpe sine landsmenn, hvis de er i problemer.

Her har jeg skjønt, fra å bo i England, at her er britene flinke.

Men norske myndigheter, og presse osv., synes ikke å bry seg noe om slikt.

Så Norge er nok ikke best på dette.

Å hjelpe sine innbyggere, og gi de rettighetene som de har fra Grunnloven og annet.

Men så lenge oljepengene strømmer inn i landet, så bryr folk seg kanskje ikke om detaljer som rettigheter osv.

Og at myndighetene kødder med vanlige folk.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det er ikke noe hokus-pokus.

Folk har rettigheter, det er ikke værre enn det.

Hva er det som er vanskelig å skjønne med det?

Er rettigheter et for langt ord, sånn at politiet ikke klarer å lese hele ordet?

Hvorfor lar de bare de dumme folka bli politi?

De mobber folk som må være 'tyttebærpoliti', og være i Securitas.

Men jeg lurer på om det egentlig er de smarte.

Og at de blir luket ut, fra opptaket til politihøyskolen, og må heller være vektere.

Noe er det i hvertfall.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter