Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. august 2008

Erik vil ikke spekulere så mye i hva det 'mafian'-greiene egentlig er. (In Norwegian).

Cons

av OddvarR (ikke bekreftet) den 20 august, 2008 - 09:58

Hva er grunnen til at mafiaen skal være etter deg? Hvorfor skal du være så interessant for dem?

Alver skal ikke spøkes med...

av Alvin (ikke bekreftet) den 20 august, 2008 - 10:05

Man skal ikke spøke med alver.

Mvh
Alvin

Til OddvarR oppdatert

av johncons den 20 august, 2008 - 13:50

Nei det vet jeg ikke dessverre.

Jeg kjenner ikke så mye til det her mafia-greiene.

Jeg fikk trynet mitt ødelagt, her i desember 2003, (det er en lang historie, både trynet og hva som skjedde vel).

Men da skjønte jeg at det var noe som foregikk, på folka, på bussen til Bjørndal, fra sentrum av Oslo, der jeg bodde.

Og også av folka på jobben, på Rimi Bjørndal, der jeg jobbet, som ekstrahjelp, låsenansvarlig.

Og også på kundene der.

Noen ungdommer på Bjørndal, utenlandske, prata om meg, at jeg var forfulgt av mafian, men var ikke redd.

Og ei dame i 40-50-årene, prata med ei annen dame, to kunder altså, og sa at hun hadde hørt at jeg var forfulgt av 'mafian' _også_.

Så hørte jeg ei pakistansk dame, som jobba der, prata om at Songül, en kurdisk dame, som jobbet der, prøvde å få tak i medarbeiderpermen, og at hun hadde ringt hele dagen, for å prøve å finne ut hvor jeg bodde.

Det var mye sånne ting som skjedde, i et par-tre dager, på Rimi Bjørndal, så jeg begynte å lukte lunta etterhvert.

Men hva som var årsaken til det her, og hva det 'mafian'-greiene er, det skal jeg ikke spekulere i.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://blogg.sol.no/blogg/er-det-lovlose-tilstander-i-norge#comment-54880098

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter