Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. august 2008

Fyrstikktreet i Nittedal. (In Norwegian).

Jeg leste i Nettavisen, at de skrev om blogger skrevet av sexye damer, eller noe:

http://www.side2.no/kjendis/article2164488.ece

Og da fant jeg bl.a. noe om fyrstikk-treet:

Cathrine Aschim

Forsiden

Kategorier

Arkiv



Siste poster

Søk i bloggen

Top of Form



Bottom of Form

Sjekk ut treet på bilde til høyre,det er dette som er det berømlige%

02.mar.2008
18:01

Skrevet av Cathrine Aschim





Sjekk ut treet på bilde til høyre,det er dette som er det berømlige fyrstikktreet som finnes på fyrstikk eskene som dere kan se på esken til venstre.Dette treet ligger like ved der jeg bor,kult ikke sant:*

Permalink|Kategori: Diverse

Kommentarer:

Postet av: Lene Christina

Det treet ligger i nittedal da:P.. er en grunn til at det heter Nittedals fyrstikker :)

02.mar.2008 | 18:07
URL:
http://lcnk.blogg.no

Postet av:

Ikke i Nittedal, det heter Nitedals hjelpestikker.
Har ingenting med stedet nittedal å gjøre...

02.mar.2008 | 18:08

Postet av:

treet er i brandbu! Ved Ransfjorden.

02.mar.2008 | 18:42

Postet av: Jens

Lite å gjøre nå skjønner jeg...

06.mar.2008 | 10:07

Postet av: Rune Rudberg

www.chickipedia.com/Image:X1pnp_rgmi5o5...vxBq8709Kig_311.jpeg

06.mar.2008 | 14:43

Postet av: nina

hei:)
Hva slags foundation og pudder og masklara bruekr du?

Men ja, og hva slags hudkrem, øyekrem?

Hilsen

07.mar.2008 | 09:30

Postet av: hei

du svarer ikke nei, gidder ikke ¨sjekke bloggen din ut mer

13.mar.2008 | 08:27






http://cathrineaschim.blogg.no/1204477310_sjekk_ut_treet_p_bild.html?cache=01E63C8B0408ABFB0F1EC74D2C3C8116

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter