Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. september 2008

Det her synes jeg var rart, for jeg har ikke ført noen selvangivelse for 2006. I England behøver man ikke det, når man er vanlig lønnsmottager.




Google Mail - VS: Vedr. Erik Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




VS: Vedr. Erik Ribsskog











"Nørholmen, Per Jarle"
<per.norholmen@skatteetaten.no>



Fri, Sep 19, 2008 at 9:11 AM




To:
"Barth-Nilsen, Brita" <brita.barth-nilsen@skatteetaten.no>


Cc:
eribsskog@gmail.com








Skattyter ringte og ønsket tilsendt kopi av den selvangivelse som vi har lagt til grunn for året 2006.


Han kjenner ikke til den inntekten som fremgår av skatteoppgjør og lurer på om noen har sendt inn selvangivelse i hans navn.


Det foreligger ikke opplysninger  om lønn i G-databasen.


Du fant tydeligvis papiroppgaven forleden og har den sikkert fortsatt.


Til Erik ditt telefonnummer som jeg noterte fikk jeg ikke til å slå igjennom drefor kopi av denne e-post


Med hilsen


Per Jarle Nørholmen


Rådgiver, Veiledning


Skatt sør


Grimstad


Besøksadresse: Televeien 1, 4879 Grimstad


Postadresse: Postboks 2412, 3104 Tønsberg


Telefon: 37 25 83 25


Telefax: 33 74 12 00


Sentralbord: 800 80 000





_____________________________________________

Fra: Barth-Nilsen, Brita

Sendt: 17. september 2008 10:58

Til: Eieland, Inga Marie

Emne: Vedr. Erik Ribsskog


Når det gjelder inntekt på kr. 111.190,- er dette inntekt som han selv har ført på selvangivelsen som tilleggsopplysning. Han sier at det er lønn fra Psykiatrien i Vestfold. Det er rart at det ikke er innberettet.


Mvh


Brita Barth-Nilsen










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter