Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. september 2008

Halvbroren til Christell, Jan, han maste på Christell, om at hun måtte begynne å barbere musa. (In Norwegian).

Nå tenkte jeg litt på det her, med hu Linda Moen, som jeg skreiv om her om dagen, som pleide å hente sagflis til kanin, i silo'n, utafor versted til fattern.

Christell, hadde jo dukka opp, i leiligheten min, på Bergeråsen, sånn rundt 1986 kanskje, mens jeg gikk i 8. eller 9. klassen, og hun gikk i 6. eller 7. klasse, og spurt om det var sant, at Linda Moen, i klassen min hadde barbert kjønnshårene, til form av et hjerte.

Nå tenkte jeg på det her da, med Linda Moen og kanin osv.

Om hun visste at jeg stod i huset til Ågot, og kikka, mens hun gravde i flisa, inni silo'n.

Så da kom jeg på det her da, med at Christell lurte på om hu barberte musa.

Og da fikk jeg flashback til en episode på 90-tallet.

Christell har jo en ti år eldre bror, Jan Snoghøj.

Dette her var kanskje julen jeg var i militæret, julen 92.

For da var jeg invitert til Haldis og Christell og Jan, på Bergeråsen.

Og da husker jeg at Jan sa, til Christell, sånn at jeg hørte det.

At han hadde kikka på henne, mens hun dusja, og sett at hun hadde så mye hår på musa.

Så nå syntes Jan, at nå burde halvsøstra hans, begynne å barbere musa.

Sa han, så han måtte ha skjønt at jeg hørte det.

Christell var kanksje 19 eller 20 da.

Jeg var vel 22.

Jan var vel 30.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han dreiv å brydde seg om det, om søstra hans barberte musa.

Og hvorfor han dreiv å kikka på henne i dusjen.

Det syntes jeg var litt rart.

Det bare fikk jeg flashback til nå.

Christell sa at hun barberte seg på legga, og da vokste det ut så fort, så hun ville ikke det, for da måtte man barbere seg hele tida.

Noe sånt.

Men men, jeg havna liksom midt oppi den diskusjonen, som vel ikke var min business.

Og det var vel kanskje ikke Jans business heller.

Så det lurte jeg litt på nå, da jeg fikk sånn flashback, hvorfor Jan var så opptatt av om søstra hans barberte seg på sine intime steder, eller ikke.

Det synes jeg kanskje var litt merkelig.

Men Jan er en lur røver, må man vel kanskje si, så han blander seg kanskje opp i mer enn det som er hans business.

Det er mulig.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter