Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. september 2008

Mer om krig mot norske/norrøne/blonde. (In Norwegian).

Jeg synes mer og mer tyder på, som om det er en systematisk krig, mot norske/blonde/norrøne, i Norge, i hvertfall på Østlandet, der jeg har vokst opp.

Og også i Trondheim.

Fordi, jeg må ta med noe personlig nå, for dette virker litt alvorlig.

Da jeg bodde på Abildsø, i 1990, første året jeg studerte i Oslo.

Da fikk jeg besøk, av en jente fra Trondheim, som jeg traff på englandsbåten, Braemar, fra Oslo til Harwich, sommeren 1989.

Hun og ei lyshåra venninne, som hadde skifta fornavn nylig, de var på besøk hos meg, på Abildsø, for venninna var formann i alarm fancluben, og the Alarm, hadde konsert, på Chatau Neuf, eller hva det heter, studenthuset på blindern der.

Og da bodde de hos meg, en helg, på Abildsø.

Og siste kvelden, natt til søndag, mener jeg det var, så la hu Siri Rognli Olsen seg, oppi vannsenga, sammen med meg.

Så gikk jeg for å børste tenna, eller noe.

Og da, så kom jeg tilbake, så lå hu lederen i alarm-fancluben, Caroline, eller noe, på gulvet, på noe liggeunderlag vel, og flasha den rosa trusa si, når jeg gikk forbi henne, på vei tilbake til senga mi.

Og hun var ganske lekker, så det regarte jeg vel på.

Så jeg lå på ryggen, og halvsov.

Det som skjedde da, var at hun Siri, må ha skjønt at jeg hadde bendern.

Så hun reiv til side underbuksa mi, og satt seg oppå meg, og rei meg, uten at jeg rakk å si hverken ja eller nei, og jeg ble så paff, at jeg klarte ikke å si noe.

Og det var i vannsenga, og da tror det der er sånn med vannsenger, at man blir ikke helt ordentlig tilfredsstilt, siden vannsenga gir etter såpass mye.

Så man blir bare veldig kåt, og blir ikke tilfreds, eller noe sånt.

Jeg tror det må ha vært noe sånt som skjedde.

Så gikk jeg på dass igjen, og vaska pikken, for jeg tenkte at hun kanskje hadde noen kjønnssykdommer osv., husker jeg.

Så hvis jeg skulle hatt sex med henne, som røyka og var litt frikete.

Så var jeg såpass streight, at da ville jeg ha brukt kondom.

Så jeg vil si at den raske riinga hennes, var en slags voldtekt.

Jeg lurer på om jeg ikke skal anmelde det og, det hadde kanskje vært en god ide, det skal jeg søren meg gjøre.

Jeg får vente til jeg får levert den første anmeldelsen, men jeg skal ha det her i bakhodet.

Og hun Siri Rognli Olsen.

Hun må ha vært noe Illuminati-greier, vil jeg si.

For hun hadde hun Caroline, som slave, virka det som.

Og, hun Siri, foreslo for meg, det må vel ha vært den helgen i 1990, på Abildsø.

At jeg burde bli noe au-pair, for en dame, i USA.

Det trodde hun var noe for meg.

Rike damer i USA, ville gjerne ha en ung mann, boende i leiligheten deres, sa hun.

Det hørtes ikke noe aktuellt ut for meg.

Jeg ville ikke gjøre noe sånn ydmykende greier.

Jeg ville ha karriære og bli rik osv. jeg.

Og få meg hus og bil og dame osv.

Så det fallt ikke helt i min smak.

Så det bare avviste jeg, den ideen hennes der, som hun prøvde å påvirke meg med.

Men jeg merker et mønster, at norske/nordiske/blonde folk, blir manipulert, til å havne i ydmykende slave aktige roller, og jentene de blir manipulert til å barbere musa, og la seg bruke som horer, av gjenger osv, som jeg forstår det.

Grunnen til at jeg begynner å se et mønster her, er jo at søstra mi, Pia, som jeg ikke har så mye kontakt med nå.

Hun fortalte meg, rundt år 2000, eller noe, at Viggo, var som en gigolo, for en dame i USA.

Og da ser jeg et mønster.

For det var dette, som hun Siri Rognli Olsen, prøvde å påvirke meg til å bli, å få meg til å ende som en slags gigolo i USA.

Så her begynner jeg å se et mønster.

At norske/norrøne/blonde folk, blir manipulert og tullet med, på en systematisk og organisert måte, gjennom hele livet.

Se på england, hvor jeg leste en avisartikkel, om at blonde engelske damer, tjener 40.000 norske mindre i året, enn engelske brunetter.

Jeg har studert statestikk, på HiO Ingeniørhøyskolen, i Oslo, og jeg tror ikke at en så stor forskjell i lønn, kan være tilfeldig.

Så her er det nok en organisert krig mot lyshårede, vil jeg si.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter