Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. oktober 2008

E-post fra en som synes det ble for personlig å skrive at S. E. Hagen hadde selskapsgutter i Oslo. Men Hagen svarer jo ikke på e-post og telefon. (N).



http://www.facebook.com/group.php?sid=d4bdb67c548af28436347e99bd1c94f7&refurl=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fs.php%3Fsid%3Dd4bdb67c548af28436347e99bd1c94f7%26init%3Dq%26q%3Dgrandiosa%26ref%3Dts%26n%3D-1%26o%3D4%26sf%3Dp%26k%3D200000010%26s%3D50&gid=8559702748




Google Mail - Re: [Spre Det] Comment: "Rimi-Hagen viste homokunst til Bush"










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: [Spre Det] Comment: "Rimi-Hagen viste homokunst til Bush"











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 12, 2008 at 6:48 PM




To:
Havard Mossige <hm@brainflower.com>






Hei,



joda det skjønner jeg.



Men hvis jeg vil kringkaste noe, så legger jeg det på min blogg.



Det er jo e-post til meg, mener jeg da, så da har jeg lov å poste det

på min blogg.



Dette er jo ikke private e-poster.



Men jeg skal ta det bort, når jeg skjønner hva det mafia-greiene i

Norge, som jeg har overhørt

pågår.



Når jeg har funnet ut hva det er om.



Håper dette er i orden!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





2008/10/12 Havard Mossige <hm@brainflower.com>:

> Vær snill å ikke legg ut private eposter.

> Hvis jeg vil kringkaste noe for hele verden legger jeg det ut på min egen

> blogg ;-) OK?

>

>

> mvh

> h

>

>

> On 10/12/08 6:44 PM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

>

>> Hei,

>>

>> Jeg har også funnet ut noe om Pizza Grandiosa forresten.

>>

>> At den vanlige Pizza Grandiosaen har blitt stoppet for salg i Sverige.

>>

>> Enda pizza fra Big One-fabrikken på Stranda, blir solgt i Sverige, så

>> har de stoppet å selge

>> pizzaer fra Grandiosa-fabrikken, som også ligger på Stranda.

>>

>> Kanskje det er noe for dere?

>>

>> Jeg mistenker at de nok må ha puttet noe tull i kjøttblandingen til Grandiosa.

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>> PS.

>>

>> Her er link om dette:

>>

>> http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Grandiosa

>>

>> 2008/10/12 Havard Mossige <hm@brainflower.com>:

>>> OK!

>>>

>>> mvh

>>> h

>>>

>>>

>>> On 10/12/08 5:20 PM, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

>>>

>>>> Hei,

>>>>

>>>> jeg skjønner hva du mener.

>>>>

>>>> Men det er vel ikke sladder, hvis jeg sier hvem som sa det.

>>>>

>>>> Det var altså hun i Hakon-gruppen, som var sjef for

>>>> parkeringsplassene, under W. Thr. gt. 5,

>>>> i 1998.

>>>>

>>>> Så da mener jeg at det ikke er sladder, når jeg oppgir hvilken person

>>>> det er som sa det.

>>>>

>>>> Så sånn er det.

>>>>

>>>> Men jeg skjønner hva du mener med at det er personlig.

>>>>

>>>> Jeg har sendt e-post til Stein Erik Hagen, og prøvd å ringe han, i

>>>> Canica, flere ganger, og

>>>> fått snakke med hans sekretær, Sidsel Rydland, som skulle bringe det videre.

>>>>

>>>> Når Hagen da ikke svarer, så velger jeg å tolke det som at 'den som

>>>> tier samtykker'.

>>>>

>>>> Så da regner jeg med at det er greit å gå videre med innholdet i den

>>>> e-posten, siden Hagen

>>>> og Canica ikke er interessert i å svare engang.

>>>>

>>>> Så da regner jeg med at jeg skulle ha dekning for det.

>>>>

>>>> Så sånn er det.

>>>>

>>>> Med vennlig hilsen

>>>>

>>>> Erik Ribsskog

>>>>

>>>> 2008/10/12 Havard Mossige <hm@brainflower.com>:

>>>>> Hei,

>>>>>

>>>>> takk for kommentarer. Med Khan-saken er det fint å få litt andre

>>>>> synspunkter

>>>>> enn det vanlige hylekoret om at "politikera er teite". (som vi forsåvidt er

>>>>> med på når vi lager humorting på det, men prøver altså å gjøre det med et

>>>>> glimt i øyet)

>>>>>

>>>>> Det med Rimi-Hagen blir litt for personlig føler jeg. Tviler ikke på

>>>>> sannhetsgehalten i det du forteller, men for meg likner det for mye på

>>>>> sladder.

>>>>>

>>>>>

>>>>> mvh

>>>>> h

>>>>>

>>>>>

>>>>> - - - - - - -

>>>>> Håvard Mossige

>>>>> h@spredet.no

>>>>> www.spredet.no

>>>>> tlf 911 52 409

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>

>>>

>>>

>

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter