Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. oktober 2008

Stortinget har rota i Khan-saken, mener jeg. (In Norwegian).

Det poenget som folk ikke har sett i denne saken.

Det var at det var Stortinget, som gjorde det galt.

Først kunne de ringe for 2000 i kvartalet, eller noe.

Så, ble grensen fjernet, dvs. fri telefon.

Så begynner Stortinget, å undersøke, de som ringer mest.

Det er feil måte å gjøre det på.

Jeg har jobbet ti år som leder i Rimi, og vet en ting eller to, om hvordan man har lov å behandle medarbeidere.

Stortinget hadde ikke lov å undersøke, vil jeg si, siden ingen regler var brutt.

Stortinget, burde ha sagt, at fra den og den datoen, så er det bare lov å ringe for si 5.000 i kvartalet.

Så kunne de klagd, på de som ringte for mer enn 5000, noen måneder senere.

Men sånn gjorde ikke Stortinget det.

De hadde ikke noe med om hun Khan ringte spåkoner, eller hva hun gjorde, så lenge hun ikke brøt noen regler.

Så man burde ta en ting av gangen.

Og her er det Stortinget som har tullet, og stresset Khan, og presset henne til å si mye rare ting, det er sant nok, men uten tull fra Stortinget, så hadde nok ikke Khan mistet hodet på den måten, så her er det Stortinget som har gjort feil, mener jeg.

For Khan brøt egentlig ikke noen regler.

Hun mistet hodet, da Stortinget, eller hvem det var, lekket at hun hadde ringt spåkoner, etter å på en uryddig måte ha undersøkt henne, enda hun ikke hadde brutt noen regler.

Så hvem sin skyld er dette?

Er det Stortinget eller Khan?

Jeg stemmer ikke arbeiderpartiet, eller noe sånt, men jeg vil si det er Stortinget som har rota her.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://spesiell.org/?p=1880

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter