Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. oktober 2008

Nå sendte jeg klage på etterforsker til politiet i Oslo. (In Norwegian).




Google Mail - Klage på etterforsker.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på etterforsker.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 22, 2008 at 9:49 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,



i går, så ringte jeg, å pratet med en etterforsker hos dere, på

Grønland, som heter Kristian Hatlo.



Det som skjedde, var at personen pratet så lavt, at det var som

hvisking nesten, må man si.



Og det syntes jeg var rart, som folk sier, at den som hvisker juger.



Han prata så lavt, at jeg ikke kunne høre hva han sa, fordi vifta på

laptopen min, overdøvde stemmen

hans, enda laptopen ikke engang jobba noe ekstra mye.



Så det var litt merkelig syntes jeg.



Og også mye av de andre tingene han sa, hørtes litt rare ut.



Det var en anmeldelse, for voldtekt, fra Siri Rognli Olsen.



Saksnummer 10560968.



Og han sa det ikke var voldtekt.



Og det kan ikke jeg skjønne at er riktig.



I tillegg, så sa at det var foreldet, siden det var mer enn ti år siden.



(Det er drøyt 18 år siden).



Men, jeg leste på nettet, at det er 20 års foreldelsesfrist, for

erstatningssaker.



Og dette synes jeg Hatlo burde ha nevnt, men det gjorde han altså ikke, han

sa bare at det var ti års foreldelsesfrist.



Så dette blir som løgn, mener jeg.



Det virka også som at han forsøkte å skremme, på slutten av samtalen.



Han tok hele samtalen, med en lav stemme.



Mens på slutten av samtalen, så sa han at 'Vi driver bare med

sedelighetssaker og drap her'.



Og da uttalte han ordene 'sedelighetssaker' og 'drap', høyt, og med

trykk på, som for å skremme.



Så dette syntes jeg var merkelig.



Da begynner jeg å lure på om Hatlo er en såkallt 'dirty cop', som

driver med noe trussler.



Sånn oppfattet jeg dette.



Så jeg lurte på om sjefen til Hatlo skal se på dette, eller om slikt

skal sendes direkte Spesialenheten.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter