Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. november 2008

Dagens StatCounter IV: Noen søker på 'erik ribsskog fengselsopphold', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?hl=no&q=erik%20ribsskog%20fengselsopphold&btnG=S%C3%B8k&meta=

PS.

Dette er ikke riktig, at jeg har vært i fengsel.

Jeg var noen timer i varetekt, tidligere i år, men jeg fikk bare en advarsel, siden jeg ble behandlet som en slave, må man vel si, på Arvatos Microsoft-aktivering, i forbindelse med at jeg gikk litt berserk, på et sånt monument, utenfor bygningen hvor aktiveringa holdt til.

Etter å ha blitt tullet med av myndighetene i Norge og England, i et og et halvt års tid, i forkant av dette.

Jeg har forklart mer om dette, i denne linken:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/dagens-statcounter-noen-med-mac-sker-p_29.html

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Samme person, søker også på Google, på:

'halvorsen albansk mafia erik ribsskog'.

http://www.google.no/search?hl=no&q=halvorsen%20albansk%20mafia%20erik%20ribsskog&btnG=S%C3%B8k&meta=

Tja,

jeg tror nok, at han typen, som hun Songül Özgyr, som jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003, da jeg hørte, at noen pakistanske damer som jobba der, prata om at hun var sammen med en som var mafia, og at hun hadde prøvd å ringe rundt, for å finne informasjon om meg, hele dagen.

(Jeg kjente søsterne hennes, Hava og Sema, fra før, så det ble vel litt rart, å jobbe der sammen med lillesøstra dems, siden alle de tre damene var muslimer, og det er jo ikke så lett, for meg, en vanlig norsk kar, å få til det, å ikke gjøre noe galt, sett med deres øyne, når man jobber sammen med, og blir kjent med unge muslimske damer osv.

Så det var litt kinking.

Men det var jo på Bjørndal, på Søndre Nordstrand, ikke langt fra Holmlia og Mortensrud det her.

Folk flytta fra Bjørndal, i 1997 osv., husker jeg, og sa at nå flytta dem fra 'ghettoen'.

Ikke negativt ment, men for å forklare, at det var mye utlendinger og muslimer der da, på Bjørndal.

Selv om dem ikke gjorde meg noe, før hu Songül begynte med det mafia-greiene sine.

Men men.).

Men om han typen til Songül kan ha vært noe albansk mafia.

Det ville jeg ikke sett bort fra.

Men hva dem mener med å søke på 'Halvorsen'.

Det vet ikke jeg.

Jeg kjenner ingen ved navnet Halvorsen, som jeg kan komme på.

Nei, det ringer ingen bjeller.

Det kan vel ikke være Kristin Halvorsen.

Ikke at jeg kjenner henne.

Men hun er jo politiker.

Men hun er jo finansminister.

Så det synes jeg hørtes rart ut.

Men det er kanskje andre som skjønner det.

Det er mulig.

PS 3.

Samme person tar av helt, og søker også på følgende på Google:

'christell humblen bryllup med erik ribsskog'

http://www.google.no/search?hl=no&q=christell%20humblen%20bryllup%20med%20erik%20ribsskog&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Nei, det er ikke sant.

Christell, hun gifta seg nå i helga, med en svenske, som heter Mathias vel, fra Stockholm, som har noe gartner-firma der.

Han hadde visst hatt et uhell der og, mener jeg søstra mi sa, for noen år siden, mens han kjørte en gressklipper.

De har tre barn tror jeg også de, Christell og Mathias, og de har vel vært sammen siden år 2000, eller noe sånt.

Jeg har bare truffet han svensken to ganger.

En gang, en 17. mai i Oslo, da han kom med toget, fra Sverige da, og Christell og Pia, skulle ha meg med på puben 3 brødre, i Karl Johan.

Og så på to puber på Oslo S., eller om det var Østbanehallen.

Det var vel Oslo S. vel.

Men men.

Og også i bryllupet til Jan Snoghøj, den yngste storebroren (halvbroren) til Christell.

Han gifta seg med venninna til Christell, Hege fra Rødgata i Drammen, på hotell i Geilo, i år 2000, eller noe.

Og jeg var også med, da han eldste storebroren til Christell gifta seg, med en dansk flyvertinne, Gretha, i Danmark, i 1984 eller 85, eller noe.

Noe sånt.

Viggo Snoghøj, som han heter, som nå har bytta navn, til Viggo Snowhill.

I hvertfall i konkurranse-sammenheng, som bodybuilder osv.

Og som nå bor i USA.

Og søstra mi sier han er gigolo for en amerikansk dame der.

Og bestemora mi sier at søstra mi, som er snart 37 år, ikke vet hva gigolo betyr.

Men jeg har lest nok i dagbøkene til søstra mi, og hørt om Christell fortelle at søstra mi hadde en abort i Havnehagen, som gjorde at hun blødde ned senga, men holdt det hemmelig osv.

Så jeg tror ikke Pia er så uskyldig, for å si det ærlig.

Men men.

Han broren til bruden, i bryllupet til Jan og Hege.

Lillebroren til Hege, fra Rødgata i Drammen.

I bryllupet der i Geilo, så begynte han å holde tale, om hvor mange menn, som Christell hadde vært bortpå.

Det var vel 20-30, eller noe.

Om det var sexpartnere, eller noen hun hadde klina med osv.

Det vet jeg ikke.

Men Christell er en veldig attraktiv dame, så jeg regner med at det var sexpartnere, som han holdt tale om.

Så det var litt underlig.

Men Christell ville ikke snakke om gamle dager, da jeg ringte henne nå, for noen uker siden.

Så det er vel ikke så lett å finne ut av dette.

Men vi får se hva som skjer.

Så jeg har vært i bryllupet til begge brødrene til Christell, men ikke i bryllupet til Christell.

Som var i helga.

Da ble jeg ikke bedt gitt.

Men jeg var i konfirmasjonen til Christell, hvis det hjelper noe.

Da sang de, om Christell, at 'hun har det som kalles sex-appeal'.

Og da var hun vel 14-15.

Så den famlilien der, den er litt drøy for meg.

Jeg var også i et bryllup i Kristiansand en gang, med Christell og dem.

Det var våren 1989, samme dag som Hillsborough, var det vel.

Men men.

Da fortalte Jan og Pia og Christell meg, dagen før bryllupet, for noen i slekta til Christell og Haldis og dem.

At, fattern hadde misbrukt Pia, som lita jente.

Så da bestemte jeg meg, for å kutte ut fattern.

(Annet enn med penger osv., for jeg var bare 18 år enda da, så jeg var ikke helt økonomisk selvstendig da, selv om jeg jobba osv. da).

Men de andre, Pia, Christell og Jan.

De sa ikke hva de ville gjøre.

Så jeg lurer på om det var bare noe de fant på, for å finne dritt de kunne si om meg.

Noe sånt.

Jeg vet da faen jeg.

Men det er mye rart.

Alltid er det noe rart, med familien til Haldis og dem, og med min familie osv.

Så det er mye rart.

Men men.

PS 4.

Personen tar av enda mer, og søker på:

'christell humblen forelska i erik ribsskog'

http://www.google.no/search?hl=no&q=christell%20humblen%20bryllup%20med%20erik%20ribsskog&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Nei, det tror jeg ikke.

Hun har drivi å kødda mye med meg, opp gjennom årene.

Men om hun er forelska, eller om hun hater meg, det vet jeg ikke.

Det er vel mer sannsynlig det siste.

Uansett hva det er, så får man håpe at hun skjerper seg, og oppfører seg ordentlig nå, nå som hun er gift og har mann og barn osv.

Så det får man håpe i hvertfall.

Vi får se.

PS 5.

Som jeg skrev ovenfor, så sa jo han broren til Hege fra Rødgata, på Gullskogen i Drammen, i bryllupet til Jan og Hege, sommeren år 2000, var det vel, at Christell hadde hatt noen og tredve sex-partnere, var det vel han sa.

Han prata kanskje lavt og uklart og mumlende, men jeg mener det var det han sa.

Så jeg må jo prøve å stå på som bare rakkern jeg nå.

For jeg synes det er litt flaut, å være den i familien, som har hatt færrest sex-partnere.

Så det er litt flaut.

Søstra mi, Pia, og broren min, Axel, de tror jeg ikke at jeg har noe sjangs mot uansett.

Og nok heller ikke mot fattern.

Haldis skal jeg ikke prate om.

Det skal jeg ikke spekulere over, mener jeg.

Jan Snoghøj, han har nok hatt mange fler damer enn det, han er en sånn skikkelig Casanova-type, som er så flink til å sjekke damer, at det virker som at han har gått kurs i det, er mitt inntrykk.

Så han har jeg uglesett litt, opp gjennom årene.

F.eks. da vi var på Geilo, jula 1989.

Da var jeg 19 år da, og han sikkert 28 år, eller noe.

Så var det noen damer fra noe vestlandsbygd der.

Så begynte Jan å sjekke opp hun 16 år gamle jenta, fra Vestlandet.

Mens alle de andre satt der.

Foreldra hennes og tror jeg.

Jeg lurer på om det var julaften jeg.

Så spurte Jan meg, om jeg syntes han skulle ta med hun opp på rommet.

Han kontrollerte hele settingen.

Jeg var misunnelig, for jeg var jo bare 2-3 eldre enn hun pene dama fra en Vestlandsbygd, en industribygd, eller noe, på fire bokstaver.

Ikke Voss.

Hm.

Noe sånt.

Men ikke Voss da.

Og jeg hadde til og med dansa med henne, på diskoteket, på Bardøla, het det vel, en eller to kvelder før.

Til en sang som het 'New York, New York', av alle sanger.

Det var liksom sangen vår, sa hun Vestlands-jenta.

Men men.

Så jeg sa at hun var for ung.

For jeg hadde blitt for misunnelig da.

Men men.

For han ødela litt for meg, han Jan, og var for flink med damer, syntes jeg.

Jeg husker også den helgen vi var i bryllup i Kristiansand.

Dagen etter at Pia og Christell og Jan, fortalte meg, at fattern hadde misbrukt Pia, som lita jente.

Da satt vi på med noen vel.

Eller fattern hadde lånt en bil der, tror jeg det var.

For vi tok toget ned dit.

Så kjørte vi et eller annet sted, inn til Kristiansand vel.

Forbi banen til Start, mener jeg å huske.

Og jeg tror ned den bakken, ned mot banen til Start.

Eller en annen bakke i nærheten.

Så kjørte vi forbi noen pene, unge damer da.

Så satt Jan i pasasjersetet foran da.

Så begynte han å stirre inn i øya, på den her lokale skjønnheten, som gikk og trasket på fortauet da.

Som om han omtrent hypnotiserte henne.

Og hun dama stirra tilbake på Jan da.

Så det her var ganske underlig.

Men sånn er det.

Man kan ikke skjønne alt.

Jan jobber som fotsoneterapaut, eller noe.

Han var vel healeren, eller hva man skal kalle det, for Kjetil Andre Aamodt, tror jeg det var, for en del år siden.

Mener jeg at jeg leste i avisa i hvertfall.

Jeg har ikke hatt så mye med Jan å gjøre, opp gjennom årene.

Minst mulig, kan vel kanskje si.

For han alltid vært sånn plageånd for meg.

En ni år eldre nesten stebror.

Eller hva man skal kalle han.

Da jeg gikk tredje klasse vgs. i Drammen, så var det en jente som het Giske, fra Vestlandet, som gikk i klassen.

Hun fortalte meg, at hun jobba i videobutikk, i Rødgata, på Gullskogen, var det vel.

I hvertfall på Gullskogen.

Så spurte jeg om hun kjente broren min, Jan Snoghøj.

For jeg skulle skryte litt da, at jeg kjente folk overalt osv.

Og han var jo ganske Casanova, så da tenkte jeg at hun ville bli imponert.

Så sa hun det, noen uker seinere.

At Jan hadde vært innom videosjappa, med noen kamerater da.

Så hadde hun Giske spurt da, om han hadde en bror som het Erik.

Men det hadde ikke Jan.

Han skjønte ikke hva hun prata om.

Så hun måtte forklare en stund tror jeg, før Jan sa noe sånt som, 'åja han ja'.

Eller noe.

Så han vil ikke vedkjenne seg meg, som noe slags stebror, eller noe.

Så hva jeg er i forhold til han, det er ikke lett å si.

Men uvenn kanskje.

Noe sånt.

Jeg vet da faen jeg.

Men man kan ikke vite alt.

Så sånn er det.

Men jeg får se hva jeg klarer, fordi det er vel ikke så kult for Christell, hvis det blir kjent at hun har hatt fler sexpartenere enn stebroren sin f.eks.

Det gjelder familiens ære, vil jeg si.

Så nå må jeg skjerpe meg litt her, og stå på litt, sånn at ingen skal mobbe Christell, med at hun har hatt for mange sexpartnere osv.

For da kan hun bare si at alle de andre i familien har hatt flere osv.

Så vi får se.

Jeg skal i hvertfall gjøre så godt jeg kan, for å hjelpe til med det her osv.

Vi får se.

PS 6.

Nå skrev jeg ovenfor, om at jeg var bedt i bryllupet til Jan Snoghøj og Hege fra Rødgata på Gullskogen, på Geilo, på et hotell, høyt oppe i en fjellskråning der, sommeren 2000, var det vel.

Det var mens jeg fortsatt jobbet som butikksjef i Rimi, og mens jeg fortsatt en svart metallic Ford Sierra, som jeg kjørte opp til Geilo der.

Søstra mi, og sønnen hennes satt på.

Og på veien tilbake til Oslo, så satt også Solveig, fra Holmen i Oslo, telegrafist på danskebåtene Holger Danske og Scandianavian Star på.

Så sånn var det.

Jeg kjørte til en bensinstasjon der, før vi kjørte opp til hotellet.

Og det spurte også han broren til Hege fra Rødgata om, om vi hadde vært der.

Joda, jeg fyllte noe bensin vel, og kjøpte noe mat og sikkert noe røyk og sånn da.

Hvis jeg røyka da, det husker jeg ikke.

Men men.

Jeg kjøpte vel noe baguette og sånn, tenker jeg, for det syntes jeg var digg å kjøpe på bensinstasjoner i Norge.

Baguette med reker eller roastbiff eller ost og skinke da osv., og brus og sånn da.

Så sånn var det.

Men søstra mi, hu kjøpte pølse i brød.

Så sa hun, at hun spiste ikke svinekjøtt.

Men når hun var hjemmefra, da likte hun og spise svinekjøtt en gang i blant.

Så jeg vet ikke helt hvordan man skal tolke det.

Det var litt underlig vel.

Hun søstra mi, har jo en sønn med en kar fra Somalia som heter Keyton, og hun er sammen med en fra Etiopia, som heter Negib.

Så jeg tror hun søstra mi nesten er litt muslimsk kanskje, uten at jeg har snakka så mye med henne om det.

Men nå prater jeg ikke med henne uansett så.

Men hun drikker og sånn, så det er vel bare dette med at hun ikke lager mat av svinekjøtt hjemme, som gjør henne lignende å være muslimsk da.

Det er mulig.

Hvem vet.

Men, søstra mi stoppa ikke med det.

Neida.

Da vi kom opp på hotellet, så hadde søstra mi glemt å ta med klær, fra Oslo.

Så hu måtte låne en skjorte av meg.

En blå tennisskjorte, ganske dyr, for da hadde vi fått noen penger etter muttern, i livsforsikring og sånn.

Og jeg måtte på møter hele tida, med Rimi osv., som butikksjef, så jeg tenkte at jeg trengte noen klær osv.

Dessuten så er det sånn i Oslo, at alle har masse moteklær osv., eller 'alle' da, så man blir nesten sett rart på, hvis man ikke har det.

Jeg leste at en utenlandsk avis, eller noe, hadde skrevet fra Oslo, for noen år siden, at til og med tiggerne var kledd som modeller, i Oslo.

Så sånn er det omtrent der.

Men jeg brukte nok litt mye penger på klær osv.

Jeg skulle nok ha prøvd å være litt mer laid-back, men sånn er det.

Men men.

Så søstra mi, hu skulle låne en blå skjorte av meg da.

Så jeg hadde ikke noe rein skjorte på søndagen, da vi skulle kjøre tilbake.

Så jeg måtte bruke den samme skjorta, både fredagen og søndagen da.

Så sånn var det.

Men men.

Men søstra mi var ikke ferdig der.

Neida.

Hun lot seg sjekke opp av en fra Berger, som heter Tom Bråten.

Og hun begynte å flørte med han, mens jeg og fattern satt der.

Tom Bråten, begynte å prate om Keiko, som var en hval.

Så sa søstra mi, 'nei, han er spekkhogger'.

Også sa Tom Bråten, 'sprekkhogger'?

Det var som om dem hadde øvd et humorshow.

Så det lurer jeg på, om det var noe dem hadde øvd in.

Det er mulig.

Det virka nesten sånn i hvertfall.

Hvorfor hadde ikke søstra mi tatt med klær for eksempel.

Så satt hu der med pailabba til Tom Bråten rundt seg da.

Rundt den blå skjorta mi, som hu hadde på seg.

Så da måtte jo nesten jeg, begynne å ymte frampå litt, at han oppførte seg litt rart.

Det satt masse Berger-folk rundt det bordet.

Blant annet fattern.

Så sa jeg, 'Tom, faren sitter der, og broren sitter der, og du tuller med dama'.

Noe sånt.

Og da klikka nesten han Tom.

'Hvem skal gjøre noe med det da, faren eller broren'.

Spurte Tom.

Så spurte han fattern.

'Neida, jeg har aldri klaga noe på deg Tom', sa fattern.

Mens han så ned, og prata med lav stemme og virka ynkelig.

Så fattern bare overlot problemet til meg.

Så var det en annen kar, som dukka opp litt seint.

Som het Frank, eller noe, som var kameraten til Jan tror jeg, og som jeg såvidt huska, fra at dem bodde i Havnehagen osv.

Og han begynte å roe ned Tom da.

Som sa sånn her, 'ja hvem skal gjøre noe med det da, er det faren eller broren', osv.

Da holdt jeg kjeft, for han var ganske svær og kraftig, han Tom.

Og dette her, tror jeg må ha vært noe set-up.

Jeg jobba som butikksjef da, på Rimi Nylænde.

Og der var det bråk hele tida.

Da pleide jeg å ringe politiet, hvis det blei bråk.

Det er kanskje derfor dem ikke hjelper meg nå, for dem er lei av maset fra meg, da jeg var butikksjef.

For det var hele tida folk som prøvde å stjele mat og øl, og alt mulig.

Og ran og bråk hele tida.

Så det var en ganske slitsom jobb.

Så jeg ringte politiet et 2-3 ganger i måneden kanskje, på det værste.

Noe sånt.

Noen ganger vekterfirma til Rimi da.

Vi hadde også knapper, både for ran og 'uro', i kassene og på lageret osv.

Så sånn var det.

Men på Geilo, langt oppe i fjellsida.

Da tror jeg ikke det hadde vært noe vits å ringe politiet egentlig.

Jeg var jo vant til å jobbe på Lamberseter, og bo på St. Hanshaugen.

Og begge de stedene var jo så sentrale, at man kunne bare ringe politiet, så kunne man få kontroll på en del situasjoner, sånn sett da.

Så da Tom Bråten begynte å bråke, så sa instinktene mine, fra Rimi meg, at jeg burde ringe politiet.

Men så tenkte jeg, at faen jeg er jo langt oppe i fjellsida, på Geilo.

Jeg tror ikke politiet gjør noe, hvis noen med vanlig østlandsdialekt, ringer dem, natt til lørdag.

Så da bare holdt jeg kjeft, mens han bølla, eller hva man skal kalle han, Tom Bråten, roa seg litt.

For ikke nok med at han var kraftig, han var aggresiv og våken også.

Så sånn var det.

Men jeg fikk hjelp av han Frank-karen da, eller hva han het igjen, som roa ned han Tom Bråten-karen.

Så sånn var det.

Men jeg tror nesten det må ha vært noe skuespill-takter, fra søstra mi og fattern og Tom Bråten.

Siden de hadde sånn Keiko-komi-show, og siden søstra mi absolutt skulle ha på seg min skjorte osv.

Så sånn var nok det.

Men det er mye rart.

Det er helt sikkert.

PS 7.

Og på vei opp til Geilo da.

Sånn ved Vassfaret ca.

Noe sånt.

Så sier søstra mi, at Nina Monsen har tatt selvmord da.

Så spørr hun sånn, ja bryr du deg noe om det da, var du så nærme henne da.

Ja hun var jo venninna til Christell, før hu søstra mi, Pia, flytta til Berger da.

Hun og Christell var vel de første jentene jeg kyssa, tror jeg.

Da var det sikkert hun Nina jeg kyssa først, tenker jeg.

Eller hvem vet.

Men samme det.

Og hun Nina var også første dama jeg rota seriøst med, i 1988 en gang vel.

Da Christell dro meg med opp til onkelen til Nina, da Nina var der på en planlegningsdag, eller noe.

Og så gikk søstra mi og Christell hjem da.

Så fikk jeg med hu Nina, og tok noen juleøl, som Espen Melheim hadde kjøpt med for meg, i noe butikk.

Så, men søstra mi må vel ha visst det, at jeg og Christell og Nina og Gry Stenberg, og seinere Tom-Ivar og vel.

At vi var nesten som en gjeng, i hvertfall innimellom, før hun flytta til Bergeråsen.

Det er mulig hu ikke visste det da.

Det er jo ikke hyggelig å høre at gamle venner og kjente tar selvmord osv.

Og jeg møtte jo hu Nina Monsen i Oslo en gang og, det året jeg var i militæret.

Men men.

Sånn er det.

Hu søstra mi kan jo ikke vite alt da.

Det er vel ikke så lett for henne å vite hvordan det var på Bergeråsen før hun flytta dit selv.

Det skjønner man jo.

Så sånn er det.

Det gjør man jo.

Men men.

Så hva det var som skjedde, siden hun Nina Monsen tok selvmord, det vet ikke jeg.

Men noe var det vel.

Så sånn var det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter