Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 3. november 2008

Facebook-melding til Iver, eks-typen til stesøstra mi Christell Humblen, fra Drammen. (In Norwegian).


Heisann
Iver,



Between
Iver
S Karlsen

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 11:34am



jeg
kontakter deg, pga. en episode som skjedde, på slutten av
80-tallet, i 88 eller 89, da du var sammen med stesøstra mi,
Christell Humblen.

Da dro Christell med meg på pub i
Drammen, hvor hu fikk servering, enda hun vel bare var 16 år
da.

På Bragernes, ikke langt unna gamle Mekka Matsenter,
hvis noen husker den butikken fremdeles.

Men men.

Og da
fikk hu meg til å drikke mye øl.

Så var du
og noen kamerater, sikker fra den såkallte 'stripe'-gjengen, på
Sande VGS., som søstra mi, Pia Ribsskog, prata om.

Og
da, når bussen kom til Svelvik, så venta bussen lenge
ovenfor Svelvik-senteret, av en eller annen grunn.

Og da gikk
stesøstra mi for å pisse.

Og da hadde jeg sitti
og holdt meg, helt fra Drammen, for jeg var full og måtte på
do jeg og, for jeg var ikke kjent på den puben i Drammen, så
jeg visste ikke hvor dassen var osv.

Men men


jeg gikk også for å pisse, da bussen stod der så
lenge, ovenfor Svelvik-senteret.

Og da sa du, 'skal du se nå
da'.

Enda jeg hadde ikke noe interesse av å se hu
Christell pisse.

Jeg hadde sett hu naken før, så
det var ikke så spennende liksom.

Men hvorfor skal man
behøve å få sånne idiot-kommentarer slengt
etter seg, bare fordi man må pisse, når man sitter på
bussen?

Det var jo mørkt og, og det var et stort
byggeområdet, og jeg gikk ikke i nærheten av stesøstra
mi, i det hele tatt.

Så hvorfor begynte du å bable
om det?

Var det noe Christell hadde sagt til deg før,
at jeg pleide å gjøre sånne ting?

Det her
lurer jeg på, for det er noen som driver å kødder
med meg nå, så jeg prøver å finne ut hva som
foregår.

Og det her virka som noe kødding fra
Christell, eller deg, så det skulle jeg gjerne likt å
vite mer om hvordan hang sammen.

Med vennlig hilsen

Erik
Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter