Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. november 2008

Flashback til 2007. (In Norwegian).

Ifjor, så ble jeg jo utsatt for en organisert trakaseringskampanje, på Veggavisen, vil jeg si.

Da jeg diskuterte om Grandiosa mm. der.

(Som jeg har klaget til PFU om

Men hvor de ikke gjør noe annet enn å kødde.

Se 'Pressens Faglige Utvalg'-tag).

Og på Veggavisen, så var det jo også folk med 'New World Order'-
avatarer, som man kan se ovenfor, i headeren til bloggen.

Så om det var en slags New World Order-kampanje.

Og at det med at det er rester etter mennesker, i Orkla-maten,
som jeg lurer på om det kan være. (Noe tull er det i hvertfall).

Om det er grunnet det, at New World Order, eller om man kaller
det Illuminati, eller CIA, eller sionister.

Om de står bak tullinga med maten og.

Hvem vet.

Men, jeg anmeldte jo søstra mi, for barnedrap, her for noen uker
siden.

Siden Christell sa det, at hun hadde hatt en abort.

Var det en fødsel hun hadde.

Blir mødre brukt til å føde barn, som utnyttes, av noe som nevnt
ovenfor, Illuminati, eller lignende, som slaver.

Altså sex-slaver.

Og de blir da kamuflert som aborter.

Sånn som f.eks. søstra mi hadde.

Og disse blir aldri registrert, hos myndighetene, og får personnr.,
osv.

Neida, de blir bare puttet i Orkla-maten når de dør.

Sånn at myndighetene, ikke skal finne ut likene, av folk som har
blitt født, utenfor systemet.

Som jeg har lest om foregår.

Er det en sånn mafia vi har i Norge, og som det ikke står om i
avisene.

Jeg har som sagt lest om dette, med 'fødselsmaskiner' før.

Jeg skal se om jeg finner mer om det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Det her var noe annet som ikke helt var samme tema, men jeg tar med det når jeg snublet over det:

Heh, det skal altså lige tilføjes at Bjarke er hele internettets konspirationsteoretiker.(siden du nu omtaler ham som "i" - han repræsenterer nok ikke andre end sig selv, omend jeg selv fandt tanken om at miljøfanatikere ville have singler brandbeskattet for at være sådan nogle svin, meget underholdende, da jeg læste artiklen) Bjarke mener at mere eller mindre hele verden bag kulisserne styres af en blanding af frimurere, zionister, "illuminati", neokonservative og øgler fra en anden dimension. (no shit!) Om ikke andet så i hvert fald de neokonservative og Bush og deres "new world order" program.

Jeg ved ikke andet om hans politiske overbevisning end at han er selverklæret liberal, og qua selvsamme stemmer på Enhedslisten - Danmarks mest liberale parti.

Mvh


http://www.liberator.dk/debatforum/arkiv/display_message.asp?mid=96739

PS 2.

Her ser man at Illuminati og etterettningsorganisasjoner osv., har slaver, og at de er veldig mektige, og at myndighetene ikke kan stoppe dem, og at de gjør ting som å holde et levende hode adskillt fra kroppen osv., for å bygge opp frykt da antagelig.

Man ser at de bruker 'stirring', som en måte å kontrollere folk.

Som jeg har selv sett, at Jan Snoghøj, Christell storebror, har brukt, fra passasjersetet, foran i en bil faren min kjørte, i Kristiansand, i 89, mot noen lokale jenter.

Og han kontrollerte også en 16 år gammel jente fra Odda, eller noe, julen 89, da vi var på Geilo, på Highland hotell.

Sånn at han gjorde hva han ville, selv om han var 26 eller noe, og foreldrene hennes satt der også vel.

Og jeg tror det også var julaften.

Så han er flink til å manipulere, vil jeg si.

Og han hadde også en eksdame, fra Åmot, en blond dame, som hun han er gift med nå, som han kyssa med, og muligens mer, da hun var 15 (Hege), og han var 25.

Men men.

Men hun dama fra Åmot, hun har advart meg flere ganger, om å komme meg vekk, fra fattern og Jan og hele familien faktisk, mener jeg hun sa, i 89 og 90, var det vel.

Så om Jan, han mørkhårede storebroren til Christell er noe illuminati, eller noe.

Det ville jeg ikke sett bort fra.

Så sånn er det:

A - MONITORING (ASSET CONTROL)

Every intelligence service since time began has sought methods of owning people and ensuring they stayed loyal. Two of 13 Illuminati familieswho are known to have developed extremely well-run bloodline intel ligence groups are the Li family and the Rothschild family. The Li’s family started its Chinese intelligence back in 1400 A.D. They had already been an ancient chinese aristocratic family for many centuries prior to this. Some of their techniques for their agents were state of the art mind control techniques. The Rothschild’s personal spy network and their own mail service was known to be superior to the national european governments during the 19th century. Traditional spycraft has involved the ability to recruit and keep agents loyal.

The professional spook manipulates his recruits for a living. He becomes adept at controlling people. For thousands of years, spy operations have honed their skills at controlling people. Because they work secretly, they generally have done whatever they wanted. When you combine the resources and centuries of intelligence operations of the Illuminati, along with the credibility of government intelligence agencies supposedly guarding our national security, the combination is horrific. There are no moral or financial restraints on what is being done. If the intelligence groups want to dabble in keeping a severed head alive apart from the body, (or a frozen body with an active head) which they have done, there is no one to stop them. Handlers of slaves use both natural and contrived cues to convey to the slave that they want obedience. A natural non-verbal threat cue would be brusque movements, and an innuendo in their voice.

A contrived cue would be placing both hands behind the head, which is a code for “I AM YOUR MASTER, OBEY ME.” Another cue for slaves to obey is when the master makes a fist with his right hand and touches his forehead. This means, “OBEY.” Even children, who were multiples, who were being taught to control their mother who wanted to leave the cult, have been observed using the fist to the forehead to try to get obedience from their mother. Staring is one method that the Programmers use. Charles Manson, who was both a slave and a handler, is an example of how a penetrating hypnotic stare is used by the Programmers. One way to control people is to wear clothes of authority. Dr. Green, Dr. Black, Dr. Star, Michael Aquino and other programmers have worn Nazi uniforms while programming, and at other time have worn Satanic Priestly garb. A beginning point to control people is understanding human needs, and understanding the individual to be controlled.

A good case officer learns everything he can about the asset (person or slave) he is to control. Case officers/handlers have been constantly working at improving their skills of control. Monarch slaves who must function as intelligence officers, who recruit spies, are trained in the art of listening and conversation. Learning to listen without interrupting is a guarantee of success. CIA handlers/ programmers have an extremely personable side to them--and a very deadly animalistic side to them too. They will be trained to look anyone they want to recruit in the eyes and withstand their stare. “Friendship begins with a smile; recruitment with a stare.” (This is a quote from the book Suvorov, Viktor. Inside The Aquarium. New York: Macmillan, p. 108. During training, men in U.S. Army Intelligence are told to read this book to understand how U.S. intelligence works.)

The entire lives of Monarch slaves are kept on records. Zbigniew Brezinski, and the heads of the CIA, and Sec. of Defense Dick Cheney are just some of the men known about who have access to the computer records that contain records on every active Monarch slave. Not everyone has a price, but everyone will respond to their needs being met. James K. Van Fleet, an important military intelligence officer, wrote about how to manage people. In military intelligence, they keep files on people where they identify which subconscious desires of people are important to the person at the time. All this information is kept in SOFT FILES--which are not official files, so these files have never officially existed and are not given up even to Congressional subpoenas. The Intelligence agencies know that if they find out what the person wants above all else in life, they can control the person. The nine areas that are monitored to see if they are important at the moment are:


http://educate-yourself.org/mc/illumformula12chap.shtml

PS 3.

Her kan man lese om dette med uregistrerte barn.

Det ville ikke forundre meg, om man ikke ofret alle, men lot de leve, i skjul og kjellere osv., og drepte de da var litt oppi årene, eller noe.

Jeg tror at i huset til familien min, på Sand, så må nok noen ha vært fanget i kjelleren.

Virker det som for meg i hvertfall.

Olsen-familien var det, som hadde Strømm Trevare.

(Jeg har skrevet om dette i 'Kjeller'-tråden osv., som ble slettet, på VGD).

De putter sikkert folk de har drept, av andre årsaker også, i maten.

Vil jeg tippe.

Og folk som dør uten familie osv., på eldrehjem, som er under mafia-kontroll,
osv.

Og jeg vet om en som jobber som graver på en kirkegård i Larvik.

En som skadet seg i en fallskjermulykke, som heter Thor, og er naboen til
onkelen min Martin, som har drevet å forfalsket selvangivelsen min, mens
jeg har vært i England.

Og han Thor, dyrker også marijuana, (har onkelen min sagt, og han bød ofte på en joint, som jeg tok kanskje en trekk av for å være sosial, og han hadde kriminelle vel, fra Larvik, ganske ofte på besøk), en liten farm, vil jeg tro, på
hytta han leier av onkelen min, Martin Ribsskog.

Så jeg lurer på om ikke den her illuminatien/mafian, kan ha kirkegårdene
også.

Så sånn er det.

Her er mer om uregistrerte barn:

Ifølge "Sarah" praktiserer satanistsekten spesielt ofring av spebarn, uregistrerte babyer som blir født av sektmedlemmer med kun ofringen for øye. I artikkelen blir det hevdet at denne type ekstreme og skjulte satanisme også finnes i Norge. I norsk sammenheng var dette det første tabloid-møte med et satanistoffer.

http://www.skepsis.no/konspirasjonstenkning/satanisme_som_samtidsmyte.html

PS 4.

Jeg skriver at broren til Christell, Jan Snoghøj, brukte stirring, mot noen lokale Kristiansand-damer, for å trene på å kontrollere dem, eller noe i 89.

Men jeg har også sett en taxi-sjafør, her rett utenfor, i Dale St., en lørdagskveld, for noen måneder siden, gjøre det samme, mot en ung tenåringsjente, her i byen, ei som var full osv, og så etter å ha stirret, leide henne inn i taxien.

To menn dukka opp, og spurte hva han skulle.

Han svarte.

'She's drunk, I'm only taking her around the corner'.

Hva nå han skulle med henne der.

Skal jeg se om jeg finner den posten:

Så til slutt, så satt han der, i taxien, og ni-stirret, på hun lyshårede jenta, som var som bambi på isen, noen minutter før.

Så tok han jenta, og satte henne, i forsetet, på venste side da.

Sjåførene sitter jo på høyre side.

Jeg vet ikke om jenta gråt, fordi hun skulle kjøre taxien.

Jeg vet da søren jeg.

Så kom det to kraftige karer, i 40-årene, tenker jeg, med blå vindjakker, og spurte taxi-sjåføren, om hva han drev med.

Det er mulig at de ikke har lov, å dytte fulle 16-17 år gamle jenter, inn i forsetet av taxien.

Og han sa at hun var 'pissed', så han skulle bare kjøre henne litt rundt svingen, eller noe sånt.

Så gikk de her karene, med blå jakker da.

Og taxien kjørte.

Jeg ville ikke glane for mye, etter taxien.

Den kjørte mot Matthew St.

Fordi det stod en gjeng, med lokale folk, kanskje noe mob.

Like bortafor der, som hun jenta hadde stått da.

Så om de var noe mob, og at de hjalp å få meg unna henne.

Siden han ene ropte høyt, til meg og jenta.

Men jeg ville ikke prate med jenta, mens taxisjåføren stod der.

For jeg tenkte at han stod der, i tilfelle noen trengte taxi.


http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/08/aftenposten-sier-at-det-her-er-det.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter