Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. november 2008

Jeg lurer på om det er noe tull med atomkraftverk. I Danmark har de et atomkraftverk, (med bar), og det er privat, ettersom EU-lover overstyrer danske



http://www.jydskatomkraft.dk/sw2790.asp

PS.

Dette atomkraftverket tjener også penger på å selge t-skjorter:



PS 2.

Men Danmark har ennå ikke forbud mot kjøp av sex, og dette kommer nå til å medføre at Danmark blir hele Nordens bordell, melder Ekstra bladet.

Men danskene, de synes det er bra, sånn som de har det nå, for de vil ikke ha staten inn på soverommet:

Torben N.Hattedamer
Man må ikke håbe at danskernes sexliv også skal statskontroleres.

0Tip moderatortip venSkrevet den 21 november 2008 kl. 04:43.0 svar

Morten S.Nej tak
Staten ud af soveværelser og sexliv. Tåbelig lov. Og den gavner næppe de prostituerede, som disse ny-puritanere ynder at hævde at de vil hjælpe.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1087872.ece

PS 3.

Nå har jeg lest litt mer om det atomkraftverket, i Danmark.

Og det står så mye tull, på de websidene.

Så det er mulig at hele greiene bare er tull.

Det er mulig.

Jeg får se mer på det i morgen.

Vi får se.

PS 4.

Ja, det var nok bare tull ja, som jeg mistenkte.

Jeg var nok litt trøtt igår, når jeg skrev om det her:

http://www.energiportalen.com/energibanken/kjarkiv/scripts/vis_artikkel.cgi?utgave=20051&artikkel=761

Så det kan virke som at det ikke er atomkraft i Danmark.

Jeg har jo hatt en teori, om at atomkraft, er noe tullball, noe New World Order Plott, nærmest.

(Det er bare en teori da, så ikke dette for alvorlig).

Men Sverige har jo atomkraft, så da er det kanskje et New World Order-land da.

(Hvis vi følger denne teorien).

Jeg bor jo nå i Storbritannia.

Og her har jeg sett et atomkraftverk, som toget kjører forbi, hvis man tar toget fra Liverpool, til London.

Og det virker som noe gammeldagse greier, som ikke ser ut til å produsere noe særlig i det hele tatt egentlig, fra det man ser fra toget.

Og jeg har også sett en atomubåt, da jeg jobbet på Arvatos skandinaviske Microsoft-aktivering.

For, da jobbet vi i the Cunard Building, på the 'pier head', som det vel heter.

Det hvor amerikabåtene, til Cunard og White Star Line vel, pleide å kjøre fra.

Så det var utsikt til the Mersey, fra kontorene der.

The Mersey, er en veldig bred elv.

Det er nesten som en fjord, vil jeg si.

Med untak at man vel ikke kan bade i elva, og strømforholdene, og at det kanskje er ferskvann da, siden det er en elv.

Men av bredde, så ligner the Mersey litt på Drammensfjorden f.eks., vil jeg si, som jeg pleide å bo ved, da jeg vokste opp på Berger i Vestfold.

Jeg vil faktisk tippe at the Mersey, faktisk kan være breiere, enn Drammensfjorden, ved Berger, f.eks.

Men det skal jeg ikke si hundre prosent sikkert, men fra hukommelsen, så ville jeg nok kanskje tippe det.

Men men.

Så der kunne amerikabåtene fint kjøre, selv om det var en elv, og ikke fra havet f.eks., som de kjørte.

Men men.

Jo, så var det noen lokale folk da, som hadde med radio, på jobben, av en eller annen grunn.

Og da var det om at en atomubåt skulle gjøre søk etter noe miner, eller noe, i the Mersey da.

Og det var på den tiden da jeg satt med veldig bra oversikt, ved vinduet, i 2. etage der, like ved the Mersey.

Så jeg så den her såkallte atomubåten da.

Og den så veldig gammeldags ut for meg.

Men men.

Men man kan jo spørre om hvorfor de lokale folka ville ha med radio på jobben, og ha den radioen på, og stående, ved der skandinavene, på Microsoft-aktiveringa satt.

Det er vel kanskje et slags mysterium, kan man vel kanskje si.

Så det lurer jeg litt på.

Men jeg har jo en teori, om at dette med atomkraft, og atombomba og dommedagsklokka da, og også stealth-teknologien.

Om at de her tingene egentlig ligner mer på magi, enn vitenskap.

Så om det er noe lurings, med vitenskapsfolka.

(Jeg har jo tidligere skrevet om astronomene, som på 30-tallet sa at Pluto var den niende planeten.

Men som for noen år siden ombestemte seg, og nå så er det visst bare åtte planeter, for tiden.

Så dette viser vel at man ikke alltid bør stole blindt på at det vitenskapsfolka sier, er riktig.

Se også mer i 'Atombomben eksisterer ikke'-tag).

Så sånn er det.

I hvertfall er det en teori da.

Så får vi se om det er mulig å motbevise den, på en måte sånn at vanlige folk forstår det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter