Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. november 2008

Tibakemeldinger på bloggen. (In Norwegian).


Nå fikk jeg noe tilbakemeldinger på bloggen, fra noen som ville være anonyme.

Og det er at, hvis jeg skriver klage til myndighetene, om at jeg ikke får rettighetene min, av en eller annen anledning, som jeg ofte har gjort, siden det er litt mangelvare å få rettighetene sine, har jeg fått inntrykk av.

Så burde jeg ikke skrive så mye forklaring, om hva som har skjedd osv., men prøve å fokusere mer på hva jeg krever skal bli gjort, av myndigheten.

Siden folk som jobber i offentlig forvaltning, ofte ikke er så smarte, og da ikke helt skjønner den mer rare formen på brevet da.

Men det er jo fordi, at jeg noen ganger, skriver sånne klager, med det i tankene, at jeg skal poste om det på bloggen, og da har det i bakhodet, at jeg kan prøve å forklare folk som leser bloggen, hva som foregår.

Og da skriver klagene til myndighetene, litt med det fokuset, at jeg skal poste de på bloggen seinere.

Men det er kanskje en god ide, og ikke skrive de klagene på en sånn måte, selv om jeg også synes det er et mål, å prøve å få forklart, på bloggen, hva som foregår.

Men at jeg prøver å fokusere mer på hva jeg ønsker at den aktuelle myndigheten skal gjøre da.

Å være konkret på det.

Så det får jeg prøve å gjøre.

Og at jeg ikke poster om, hvis et departement, e.l., leser på bloggen.

Siden mange folk leser på bloggen, og det ikke nødvendigvis bør bety noe, at et departement eller politiet, leser på bloggen.

Det kan være at det er noen som jobber der, som leser på bloggen, i lunchpausen, eller noe sånt.

Det kan det jo selvfølgelig være.

Nå har jeg jo det sånn på bloggen da, at jeg skriver om dagens StatCounter osv., som en slags gimmic.

Siden jeg er jo ikke så vant til å ha blogg, og å ihvertfall ikke å ha et tracking-cookie program, på bloggen.

Så jeg synes det er litt artig da.

Men kanskje jeg skal kutte ned på det, og skrive om hvem som leser på bloggen.

Men å skrive om hva folk søker om, på Google, det synes jeg kan være litt artig noen ganger.

Og også nyttig vel.

Fordi det dukker opp mye interessante ting, på den måten.

For eksempel, så var det en som søkte på 'Frøbanken New World Order', eller noe.

Og det hadde ikke jeg tenkt på, at den frøbanken, på Svalbard, kunne ha noe med New World Order å gjøre, for eksempel.

Så da syntes jeg det var nyttig, altså at man lærte noe, eller at man fikk en tanke i hodet, men som man selvfølgelig ikke behøver å automatisk ta for å være riktig, uten å reflektere mer over det.

Men man kan kanskje ha det i bakhodet da, sånne ting, som folk søker på.

Og så prøve å tenke mer gjennom dette selv, og kanskje søke litt selv, eller kikke litt i linkene, som folk får opp, gjennom de søkene.

Og dermed kanskje bli litt klokere.

Så det tror jeg at jeg skal fortsette å poste litt om, hva folk søker på, på Google osv.

Men, kom gjerne med feedback, eller tilbakemeldinger, heter det vel på norsk, på bloggen.

Man kan sende e-post, til eribsskog@gmail.com.

Og hvis man skriver at man vil være anonym, så er det greit det.

Og hvis man vil være helt sikker, så kan man opprette en ekstra e-post adresse, uten å bruke sitt eget navn, f.eks.

Sånn som de med hatbloggen, de finner jeg jo ikke ut hvem er, for de bruker ikke sitt eget navn.

Så sånn er det.

Ellers så kan man også skrive kommentarer på bloggen da selvfølgelig.

Så kan man skrive om det er for mye StatCounter, og sånne ting da.

For jeg får ikke så mye tilbakemeldinger, det er ikke sånn at jeg har mange som gir meg råd om hva jeg skal skrive om osv.

Så konstruktive tilbakemeldinger, det tas imot med takk.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter