Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. november 2008

Jeg sendte spørsmål til Sivilombudsmannen igjen, om man kan klage på slike instanser som Slottet, departementene og SMK, til dem. (In Norwegian).




Google Mail - Spørsmål vedrørende Sivilombudsmannens funksjon.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spørsmål vedrørende Sivilombudsmannens funksjon.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 7, 2008 at 6:28 PM




To:
post@sivilombudsmannen.no






Hei,



jeg vet jeg sendere mye e-poster osv.



Men, Norge.no, er involvert i klagesaken, så jeg kan nesten ikke

spørre de, synes jeg,

for der blir jeg tullet med, og spørsmålene mine blir trenert, virker

det klart som for meg.



Men, jeg spurte jo Sivilombudsmannen, tidligere i år, hvem som var

klageinstans, for

departementene.



Og da svarte dere Kongen i Statsråd.



Jeg var jo oppgitt, siden jeg ble tullet med av Kripos og diverse departement.



Så jeg sendte nå et brev til Kongen jeg da, like godt.



Jeg tenkte at det kanskje det ville bli litt blest om denne

'tullingen', fra Kripos og

ambassaden i London, og UD og justisdep. osv.



Men, slottet, de svarte på telefon, i september, at det var ikke sånn,

at slottet

alltid svarte på brev.



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/telefonsamtale-med-reidun-nordberg-hos.html



Kan jeg da klage på Slottet til dere?



Regner dere Slottet og departementene og SMK, for å være en del av

forvaltningen,

som vanlige folk kan klage på til dere, hvis de blir 'tullet med', av dem?



Beklager igjen at det blir mange henvendelser!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter