Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. mai 2009

Jeg har visst blitt 'mutebannet' på Wikipedias irc-kanal, sier en på kanalen ##Norge, på freenode-net. (In Norwegian)


Session Start: Mon May 25 21:24:22 2009
Session Ident: ##norge
[21:24] * Now talking in ##norge
[21:24] * Topic is 'Et tu, Brute?'
[21:24] * Set by Aqwis on Mon May 18 23:21:54
[21:24] * ChanServ sets mode: +v john_cons
[21:24] <john_cons> hm
[21:24] <john_cons> bare testa om det gikk ann ? skrive
[21:24] <john_cons> for det funker ikke p? wikipedia kanalen
[21:24] <john_cons> #wikipedia-no Cannot send to channel
[21:25] <Aqwis> hei
[21:25] <Aqwis> er det ikke selveste john_cons
[21:26] <Aqwis> du er mutebannet fra #wikipedia-no
[21:26] <Aqwis> s?? du kan ikke snakke
[21:27] <john_cons> ja, det kan stemme
[21:27] <Aqwis> jepp
[21:27] <Aqwis> brb
[21:27] <john_cons> sensuren lenge leve
[21:27] <john_cons> kjenner jeg deg forresten
[21:27] <john_cons> ok
[21:28] * TheOnly has quit IRC (Remote closed the connection)
[21:37] <Aqwis> joda
[21:37] <Aqwis> s??k etter navnet mitt p?? bloggen din
[21:37] <john_cons> ok, jeg f?r pr?ve det
[21:37] <john_cons> et sec
[21:40] <john_cons> ja jeg ser jeg prata med deg et par ganger ifjor var det vel
[21:40] <john_cons> men jeg fant vel aldri ut hvem du egentlig var
[21:47] <john_cons> hva betyr nicket ditt, noe med vann?
[21:48] <Aqwis> nei, det betyr ingenting.
[21:48] <john_cons> ?key, hva er det med kanalnavnet da
[21:48] <Aqwis> navnet p?? landet vi bor i? :p
[21:48] <john_cons> jeg ble kneblet p? wiki fordi jeg tar opp noe problemer der vel
[21:48] <john_cons> ok men hva med to firkanter, eller hva det tegnet heter
[21:48] <Aqwis> hash
[21:49] <john_cons> riktig
[21:49] <john_cons> holder ikke med en hash da
[21:49] <Aqwis> det m?? v??re to av de fordi vi ikke er et open source-prosjekt
[21:49] <john_cons> de andre irc kanalene har bare en
[21:49] <john_cons> men men
[21:49] <Aqwis> ##linux, for eksempel
[21:49] <john_cons> det er sikkert bare meg som er dum
[21:49] <john_cons> ?ja
[21:50] <john_cons> er du s?nn linux kar du
[21:50] <Aqwis> hehe
[21:50] <john_cons> jeg har en sak mot bertelsmann/microsoft
[21:50] <Aqwis> ja, jeg s?? det p?? bloggen din
[21:50] <john_cons> som jeg sliter med ? komme videre med
[21:50] <john_cons> okey
[21:50] <john_cons> jeg tror microsoft nok har mange venner her i england eller noe
[21:50] <john_cons> ikke lett ? f? fri rettshjelp ihvertfall
[21:50] <john_cons> men men
[21:50] <Aqwis> ja, de er et stort selskap vet du
[21:51] <john_cons> ja, men det er jo ikke ment ? v?re s?nn da, at de skal kunne skal vinne bare fordi de er store
[21:51] <Aqwis> brb
[21:51] <john_cons> ok np
[21:51] <john_cons> b?de jeg og bertesmann og microsoft er en 'juridisk person'
[21:52] <john_cons> s? i teorien s? skal vi st? likt i utgangspunktet, juridisk sett
[21:52] <john_cons> at alle er like for loven osv
[21:52] <john_cons> men men
[23:27] * Aqwis has quit IRC


PS.

Jeg prøvde å sette fokus på et problem, på Wikipedia, hvor det virket for meg, som at Orkla prøvde å diktere Wikipedia, gjennom Flums aka Philip Gabrielsen, sønnen til Ansgar Gabrielsen, som hadde en slags ekstrajobb, i Stabburet, som en av sine ca. fem jobber, var det vel.

Det som skjedde var at det var noe 'cover-up' av Jeblad, på Wikipedia, som sa at det var en 'practical joke', fra Flums.

Men senere, så har Flums fortalt meg det, at han faktisk jobbet i Stabburet på dette tidspunktet, og at han er sønnen til Ansgar Gabrielsen.

Jeg hadde ikke pratet med Flums, på Wikipedia, før dette skjedde, så at det skulle ha vært en spøk, virker usannsynlig.

Nå virker det helt sikkert for meg, som at det var en cover-up, fra Jeblad & Co.

Og Flums har også skrevet om meg på sin hjemmeside, 'John Cons om du leser dette så er jeg like i hælene på deg'.

Og dette er person, Flums/Philip Gabrielsen, som er med i styret, på Wikipedia.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter